نماز باران در استان کرمان اقامه می شود + 2 خبر

سایر خبرهای استان: کرمان سلامت منتشر شد/ استاندار کرمان: دستگاه های دولتی تورم نیروی انسانی دارند  

قائم مقام دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز باران روز دوشنبه 29 دی سال جاری در 52 شهر استان اقامه می شود.

حجت الاسلام سید محمد جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمان اقامه نماز باران در شهر کرمان به عنوان 53 امین شهر برگزار کننده این فریضه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: اقامه نماز باران به ائمه جمعه سراسر استان کرمان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه نماز باران بطور هماهنگ در سراسر استان کرمان اقامه می شود، تصریح کرد: تاکنون این استان هر سال شاهد اقامه این نماز بوده است.

قائم مقام دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان به خشکسالی های اخیر در کشور و استان کرمان اشاره کرد و گفت: نباریدن باران و نزولات آسمانی ضرورت اقامه نماز باران در این استان است.

حجت الاسلام جعفری از مردم خواست در آیین اقامه نماز باران حضور پرشور داشته باشند.

 

استاندار کرمان: دستگاه های دولتی تورم نیروی انسانی دارند

استاندار کرمان، تورم نیروی انسانی در دستگاه های دولتی را از مشکلات این استان ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی در دستگاه های دولتی استان کرمان چهار برابر نیاز موجود است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر یادبود گزینش با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری، افزود: وجود نیروی انسانی مازاد در دستگاه های دولتی مصیبتی برای استان کرمان محسوب می شود.

وی بزرگ شدن نظام دیوان سالار و دولت را موجب کوچک شدن مردم دانست و اظهار کرد: دولت باید کوچک شود تا مردم بزرگ تر شوند.

استاندار کرمان به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: حضور فعال مردم در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی و تضمین انقلاب اسلامی شد.

وی با ابراز امیدواری به این که فضای وحدت روز به روز در کشور گسترده تر و عمیق تر شود، تصریح کرد: وحدت موجب می شود کشورهای اسلامی از وضعیت موجود خارج شوند.

رزم حسینی ابراز امیدواری کرد: وحدت در عمل روز به روز بین مسوولان و مردم بیشتر و دامنه اشتراکات وسیع شود تا دامنه اختلافات به چشم نیاید.

وی افزود: جامعه باید به سمتی پیش برود که مردم با داشتن اخلاق اسلامی و دانش کار نیازی به گزینش نداشته باشند.

استاندار کرمان تاکید کرد: گزینش ها به گونه ای باشد که بهترین افراد برای کار در ادارات انتخاب شوند.

 

کرمان سلامت منتشر شد

نخستین شماره ماهنامه فرهنگی ورزشی با محوریت سلامت دی ماه سال 93 به مدیر مسوولی و سردبیری محمد پورعسکری منتشر شد و به جمع نشریات محلی استان پیوست.

به گزارش ایرنا، این ماهنامه در 20 صفحه تمام رنگی و در قطع روزنامه ای منتشر شده است.

گستره توزیع این ماهنامه در استان کرمان است و به گفته مدیر مسوول آن هیچ گونه فروش دکه ای ندارد و همین موضوع می تواند کمکی به سایر نشریات باشد.

در این ماهنامه صفحاتی با عناوین سلامت پوست، سلامت غذا، طب سنتی، تاریخ پزشکی کرمان از قاجار به بعد، سلامت اجتماع، سلامت صنعت، اخبار سلامت استان، سلامت خانواده، سلامت محیط، سلامت زیستن، سلامت هلال (هلال احمر)، تناسب اندام، ابزار سلامت، سلامت بیمه، سلامت روان، آداب معاشرت و بازار سلامت با مطالب و عکس های تولیدی وجود دارد.

قرار است در هر شماره یکی از پزشکان مطرح کرمانی در کشور در این ماهنامه معرفی شوند که در نخستین شماره به گفت و گو با محمد اباذری متخصص قلب و عروق و رییس بخش انژیوگرافی بیمارستان کسری تهران پرداخته شده است. این ماهنامه پایان هر ماه منتشر می شود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران