استاندار کرمان: نظام دیوان سالاری مانع توسعه می شود

رزم حسینی: معتقدم برای ایجاد کارایی و اثربخشی بیشتر در برنامه ها باید اداره امور دولتی و شهرها را با تفکر بخش خصوصی انجام داد/ مثلث توسعه اقتصادی برای همگرایی و هم افزایی بیشتر ارکان موثر در توسعه مطرح شده است  

استاندار کرمان گفت: کارآفرینان به دنبال خلق ثروت هستند ولی نظام دیوان سالاری مانع آن و توسعه می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه به عنوان مدیر موفق دولتی در توسعه کسب و کار و کارآفرینی در همایش کانون عالی کارآفرینان و فعالان حوزه اقتصادی در تهران ضمن ارایه مدل مدیریتی مثلث توسعه اقتصادی افزود: تنها استانداری هستم که از بخش خصوصی واقعی به دولت آمده ام.

وی بیان کرد: معتقدم برای ایجاد کارایی و اثربخشی بیشتر در برنامه ها باید اداره امور دولتی و شهرها را با تفکر بخش خصوصی انجام داد.

استاندار کرمان گفت: مثلث توسعه اقتصادی برای همگرایی و هم افزایی بیشتر ارکان موثر در توسعه مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: امامان جمعه، نمایندگان مجلس و فرمانداران و دستگاه قضایی و امنیتی باید در کنار کارآفرینان به توسعه منطقه خود کمک کنند.

رزم حسینی افزود: مثلث توسعه براساس مشکلات موجود در فرایند توسعه شکل گرفته و متمرکز شدن ارکان حاکمیتی بر روی توسعه، آرامش سیاسی، حضور مشتاقانه سرمایه گذاران و شناسایی قوانین مزاحم توسعه از ثمرات آن در استان کرمان است.

وی تصریح کرد: مبادله 75 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در استان کرمان از دیگر برکات این مدل مدیریتی است.

استاندار کرمان خواستار افزایش اختیارات اقتصادی استانداران شد.

این همایش توسط کمیته کسب و کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

بنابر این گزارش همچنین در جلسه امروز استاندار کرمان با معاون ساخت و توسعه راه های وزارت راه و شهرسازی در تهران موضوع موافقت نامه آزاد راه سیرجان - انار و اتصال ریلی شهرستان های جیرفت و بم مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران