بیانیه امام جمعه و استاندار کرمان در آستانه 22 بهمن + 7 خبر

سایر خبرها/ استاندار کرمان: 1650 میلیارد تومان طرح در استان کرمان بهره برداری شد/ نعمت زاده در کرمان: ستاد تسهیل تولید در دولت تصویب شد/ وزیر تعاون در کرمان: دولت فقر درمان را از بین برد/ دوره آموزشی روزنامه نگاری آنلاین و ایندیزاین در کرمان برگزار می شود/ کمیته های 9 گانه خدمات سفر در کرمان مشخص شد/ با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ کارگاه های فرش دستباف ستاد عتبات عالیات کرمان افتتاح شد/ رییس مجمع نمایندگان استان کرمان: مهمترین مشکل استان کرمان بحران آب است  

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با انتشار بیانیه مشترکی از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در بیانیه آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم/ یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)

اراده باشکوه ملت حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی که در بهمن ماه سال 1357 به ثمر نشست و نگاه تمام جهانیان را به سمت ایران معطوف کرد، میراث گرانبهای سال ها ایستادگی و مبارزه ملتی نستوه بود که سلطه دیکتاتور زمان خود را بر نتابید و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با پایمردی مردان و زنان و جوانان، با بر افراشتن پرچم استقلال کشور، نظام مردم سالاری دینی را بر جامعه حاکم کرد.

این بیانیه می افزاید: 22 بهمن سالروز تجلی عزت و غرور ملت ایران و رهایی آنها از چنگال ظالمان و نظام سلطه است، این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا و یادآور روحیه آزادیخواهی حضرت سید الشهدا بود، ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت.

امام جمعه و استاندار کرمان افزودند: اکنون با گذشت 36 سال از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنها سر تعظیم فرود آورده اند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از مردم شهید پرور استان کرمان که بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت نموده و برای حفظ انقلاب فرزندان خویش را تقدیم نموده اند دعوت می نماییم تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر پیام خود را به قدرت های سلطه گر و غارتگر عرضه دارند که هرگز تسلیم نخواهند شد و بر سر استقلال و آزادی خود معامله نمی کنند.

 

استاندار کرمان: 1650 میلیارد تومان طرح در استان کرمان بهره برداری شد

استاندار کرمان گفت: اعتبار طرح های عمرانی و زیربنایی دهه فجر امسال در استان به یکهزار و 650 میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور معاون اول رییس جمهوری و چند وزیر برگزار شد افزود: 505 طرح با 747 میلیارد تومان برای دهه فجر امسال آماده افتتاح شد و سرجمع طرح هایی که در این دهه مورد افتتاح قرار می گیرد با افتتاح طرح های امروز یکهزار و 650 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: علاوه بر این 344 میلیون دلار ال سی در سه طرح باز شده که در سال های آینده این طرح ها به بهره برداری می رسند.

وی گفت: از سه هزار و 672 طرح نیمه تمام در استان کرمان که متوسط عمر آنها 15 سال است تکمیل این طرح ها در اولویت قرار دارد و از این تعداد 18 درصد به اتمام رسیده است.

استاندار کرمان ادامه داد: در بخش صادرات با فضای کسب و کاری که در این استان پدیده آمده صادرات خوبی داشته ایم به نحوی که صادرات پسته بیش از 70 رصد رشد داشته است.

وی گفت: استان کرمان در دولت تدبیر و امید یک میلیارد و 600 میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته و در این زمینه رتبه نخست را بدست آورده است.

وی افزود: در زمینه قوانین مزاحم کارهای خوبی صورت گرفت و یکی از مواردی که دنبال آن هستیم ایجاد شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج است که این شهر را توسط بخش غیر دولتی اداره کنیم.

رزم حسینی گفت: این طرح مورد اقبال قرار گرفته است و بنیاد مستضعفان با اقبال خوبی این طرح را پذیرفته و مشاور هم انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه سیاسی نیر از آنجا که دولت تدبیر و امید روند اعتدال را دارد ما هم گروه های سیاسی را همراهی کرده ایم و امید است کرمان در انتخابات سال آینده استان نمونه کشور و یک منشور اخلاقی برای انتخابات تعیین و انتخاباتی آزاد برگزار شود.

استاندار کرمان افزود: سند توسعه ورزش استان کرمان نیز تدوین شده و همه کسانی که می توانند برای توسعه ورزش موثر باشند مشارکت می کنند که در این راستا حتی درب مساجد هم باید برای ورزش باز شود.

وی گفت: خودرو سازی کرمان دو و نیم برابر افزایش تولید داشته که این نشان از بهبود فضای کسب و کار در استان است.

رزم حسینی بیان کرد: در بخش آب بحث صرفه جویی را دنبال می کنیم و امید داریم این طرح محقق شود زیرا اگر صورت گیرد خداوند هم برکت می دهد.

وی تاکید کرد: سیاست استان این است که از محل صرفه جویی آب کشاورزی در بخش صنعت استفاده شود.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست گفت: از تلاش های استاندار کرمان تقدیر و درخواست دارم که حداکثر اهتمام را برای حضور مردم در راهپیمایی مردم در 22 بهمن بکار گیرد.

علیرضا منظری توکلی افزود: همدلی خوبی بین مسوولان وجود دارد که نمونه آن مثلث توسعه اقتصادی در استان است.

وی گفت: فولاد بافت 187 نفر کارگر را بیکار کرده است و درخواست دارم هرچه زودتر مشکل آن حل شود و اگر قرار باشد به بخش خصوصی واگذار شود می بایست به گل گهر که بومی منطقه بود واگذار می شد.

منظری توکلی بیان کرد: درخواست دارم کارخانه کنسانتره مس سرعت بیشتری بگیرد و معادن اسفندقه که گنج پنهانی است مدیریت شود.

وی گفت: پرداخت نکردن بهای خرید تضمینی محصول ذرت مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده که درخواست رفع این مشکل را دارم.

منظری توکلی ادامه داد: توسعه راه های این سه شهرستان از دیگر درخواست هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نعمت زاده در کرمان: ستاد تسهیل تولید در دولت تصویب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جزئیات ستاد تسهیل تولید در دولت تصویب شده و قرار است هفته آینده در کمیسیون مربوط مطرح شود.

محمدرضا نعمت زاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: در قالب این طرح اختیارات را به استان می دهیم که از برنامه پنجم متوقف بوده و استاندار و معاونان وی می توانند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنند.

وی گفت: 90 درصد مسائل و مشکلات مربوط به تولید در استان با کمک استاندار قابل حل است و با توجه به این که در برخی استان ها مصوبه هیات دولت را نداشته اند کار را شروع کرده و موفق بوده اند.

وی ادامه داد: در زمینه اکتشاف، زمین شناسی متولی این کار است اما به خاطر اینکه منابع و اعتبارات آن از طریق بودجه های عمومی تامین می شود با توجه به اینکه منابعی در این چند سال به آنها داده شده متوجه شدیم 50 سال طول می کشد تا اکتشافات خود را به نتیجه برساند لذا برنامه هایی را در نظر گرفتیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از سال قبل چند گروه را وارد کار و در هیمن راستا یکهزار و 200 کیلومتر مربع را برای اکتشاف به ایمیدرو واگذار کردیم و در این استان و استان های همجوار هم اخیرا موافقتنامه ای با سازمان انرژی اتمی داشته است.

وی گفت: این موافقتنامه موجب افزایش اکتشاف خواهد شد که رادیواکتیو را آنها دنبال می کنند و غیر رادیواکتیو را هم ما دنبال خواهیم کرد و این کار شروع شده است.

نعمت زاده بیان کرد: علاوه بر این به بخش خصوصی هم برای اکتشاف آگهی و به گل گهر اجازه داده شده تا اطراف خود را اکتشاف کند.

وی گفت: یکهزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهایی که مشکلات آنها حل شده و مشکل سرمایه در گردش دارند پرداخت می شود که فردا لیست این واحدها که با همکاری مسوولان استانی تهیه شده به بانک معرفی می شود.

وی افزود: کرمان یکی استان بزرگ با مسایل و کمبودهای فراوان است که خوب اداره می شود زیرا در همین رابطه چند نشست با حضور استاندار برای رفع مشکلات صنعت و معدن کشور در تهران داشتیم.

وی ادامه داد: یک درصد آب در استان مربوط به صنعت است که متوسط کشور یک و هفت دهم است و ما از وزیر نیرو درخواست داریم دو درصد از آب صرفه جویی کشاروری به صنعت اختصاص داده شود تا میانگین ما سه درصد شود و نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

نعمت زاده گفت: توافق شده اگر معادنی در اختیار دستگاه دولتی بوده از طریق مزایده در اختیار بخش خصوصی و آن هم به اهلش واگذار شود.

وی تاکید کرد: برای مثال در سنگ آهن کسی می تواند در زنجیره صنعت فولاد باشد و توان مالی هم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و یک میلیارد دلار هم ارزی برای تکمیل طرح های اولویت دار اختصاص داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید تسهیلات خرد 600 تا 700 میلیون تومان به سمت منابع بانک ها برود البته بانک ها می گویند پول نداریم.

 

وزیر تعاون در کرمان: دولت فقر درمان را از بین برد

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به کرمان گفت: در پیشتاز ترین برنامه دولت و سیاست های رفاهی امروز فاتحانه می گوییم که فقر درمان را از بین برده ایم.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 300 تختخوابی تامین اجتماعی پیامبر اعظم (ص) با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: این یک افتخار است و باید از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر کرد که در سایه کنار هم بودن و همیاری این اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در پنج حوزه فقر آموزشی، مسکن، درمان، خوراک و تامین و کاستن بیم از آینده در دولت به طور منظم و مرتب برنامه داریم.

وی گفت: 34.5 میلیون نفر از 39 میلیون بیمه شده در تامین اجتماعی به درمان متصل هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: 41.5 میلیون نفر به بیمه سلامت متصل و حدود یک میلیون نفر هم در سایر بیمه ها هستند.

وی اظهار کرد: در زمینه فقر خوراک نیز در کشور سفره هایی وجود دارند که کالری و ویتامین لازم به آنها نمی رسد و دولت تدبیر و امید با هدفمندی و سیاستگذاری سفره هایی را هدفگیری کرد که نیازمند بودند و زیبنده انقلاب نبود.

ربیعی گفت: در حال مطالعه هستیم که افراد بیشتری را وارد چرخه از بین بردن فقر خوراکی کنیم.

وی بیان کرد: در فقر آموزشی در جلسه گذشته هیات وزیران طرح مبارزه با بی سوادی به تصویب رسید و سند سیاست دولت در مورد بی سوادی را تصویب کردیم که امیدواریم با اجرای این طرح کودک بازمانده از تحصیل در کشور نداشته باشیم.

وی گفت: افراد زیر 50 سال در این طرح مورد هدف قرار گرفته اند و سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای از بین بردن فقر آموزش مکلف شد آموزش های سیار خود را به شهرها و روستاها ببرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: طرح برنامه ریزی شده در فقر مسکن هنوز رونمایی نشده در حالی که حدود هشت تا 9 ماه بر روی این طرح مطالعات انجام و در چند بخش طرحی آماده ارایه در شورای رفاه شده است.

وی با بیان اینکه دو میلیون مسکن طی 10 سال هر سال 200 هزار مسکن برای اقشار حمایتی و پایین جامعه طراحی شده است، گفت: طرح را ان شاء الله در جلسه آتی به تصویب خواهیم رساند.

وی گفت: با مشارکت خیرین در بخش مسکن دیگر خانواده معلول بالای دو نفر فاقد مسکن نخواهیم داشت.

ربیعی اظهار کرد: برای تامین مسکن بازنشستگان نیز کار منسجمی انجام شده است.

وی افزود: در زمینه فقر تامین از آینده هم طرحی داریم که در این طرح سبد بیمه ای بیمه اجتماعی که همه ایرانیان را بتواند در بر بگیرد تقدیم خواهد شد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با سیاست رفاهی خود در دهه فجر سی و ششم با آرمان های امام راحل پیوندی مجدد خواهد بست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بنای دولت تدبیر و امید بر این سیاست است و بدون تردید یکی از کانون های گفتمانی انقلابی اسلامی و شاید مهمترین کانون گفتمانی آن رسیدگی به محرومان، از بین رفتن فقر و رسیدن صدای افراد بی صدا و کم صدا به گوش مسوولان است.

وی تاکید کرد: تمام فرمایشات امام خمینی (ره) سرشار از این کلمات است و در گفتمان امام راحل از این نوع سخنان بسیار مشاهده می شود.

ربیعی گفت: شاید یکی از برکات انقلاب اسلامی این باشد که معاون اول رییس جمهور ما فرزند کارگر معدن و برادر دو شهید است.

وی ادامه داد: این یکی از برکات انقلاب اسلامی است و همان سخن امام راحل بود که می فرمود پایین تری ها باید بیایند اداره امور مملکت خود را در دست بگیرند این افراد صاحبان اصلی کشور هستند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید یک نسبت با این قانون گفتمانی امام برقرار کرده است و آن اجرای سیاست رفاهی در این دولت است.

 

دوره آموزشی روزنامه نگاری آنلاین و ایندیزاین در کرمان برگزار می شود

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان گفت: خانه مطبوعات استان کرمان دوره های آموزشی روزنامه نگاری آنلاین و آشنایی با نرم افزار ایندیزاین را در کرمان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان کرمان، محمد لطیف کار روز سه شنبه افزود: توسعه آموزش روزنامه نگاری در استان یکی از اهداف خانه مطبوعات استان کرمان است و در اولین گام دو دوره آموزشی روزنامه نگاری آنلاین در روزهای 29 و 30 بهمن ماه و کارگاه آموزش نرم افزار ایندیزاین در روزهای 14 و 15 اسفند ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: مصطفی قوانلو قاجار کارشناس ارشد علوم ارتباطات و مدرس مرکز آموزش رسانه های وزارت ارشاد تدریس کارگاه اول را بر عهده دارد و همچنین عبدالرضا محمودآبادی طراح با سابقه مطبوعات استان و سردبیر هفته نامه پاسارگاد، مدرس کارگاه آموزش ایندیزاین است.

وی گفت: کمیته آموزش خانه مطبوعات استان برای برپایی کارگاه های تخصصی روزنامه نگاری در زمینه های دیگر هم در حال برنامه ریزی است که زمان و شیوه برگزاری آنها در زمان مناسب اعلام می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان از همه علاقه مندان دعوت کرد با شرکت در دوره ها به توسعه روزنامه نگاری تخصصی در سطح استان کمک کنند.

بنابر این خبر علاقه مندان می توانند از دوشنبه 20 بهمن ماه به مدت یک هفته در ساعات اداری با ارایه کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، دو قطعه عکس و معرفی نامه از رسانه ای که در آن اشتغال دارند، برای ثبت نام به خانه مطبوعات مراجعه نمایند.

شهریه شرکت در هر یک از کارگاه ها برای اعضای خانه مطبوعات 30 هزار تومان و برای سایر علاقه مندان 50 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین به دلیل محدود بودن ظرفیت کارگاه ها، اولویت شامل اعضای خانه مطبوعات است.

 

کمیته های 9 گانه خدمات سفر در کرمان مشخص شد

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان گفت: کمیته های 9 گانه خدمات سفر استان و روسای آنها مشخص شدند.

محمدجواد کامیاب روز سه شنبه در حاشیه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان با حضور اعضای این ستاد افزود: شرح وظایف هر کدام از کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت و تا سه روز آینده به آنها ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار است با حضور استاندار کرمان نیز نشست جمع بندی در پنجم اسفند ماه برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در این جلسه مقرر شد هر کدام از روسای کمیته ها جلسه ای با اعضای کمیته خود برگزار کنند تا در جلسه آینده و با حضور رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان نظرات و پیشنهادات آنان مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در این جلسه نقاط ضعف و قوت سال گذشته کمیته ها و همچنین آیین نامه ستاد اجرایی خدمات سفر مورد بررسی قرار گرفت.

کامیاب گفت: همچنین در این نشست کمیته حمل و نقل و وظایف آن بررسی و مقرر شد مسئولیت این کمیته بر عهده اداره کل راه و شهرسازی و همچنین در خصوص کمیته خدمات امداد و نجات تصمیم بر آن شد که ریاست این کمیته بر عهده هلال احمر باشد.

وی افزود: ریاست کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک بر عهده نیروی انتظامی، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست بر عهده بهداشت و درمان و کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها نیز با ریاست مدیرکل امور شهری می باشد.

معاون استاندار کرمان گفت: کمیته آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته نظارت و تنظیم بازار بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و کمیته عملکرد و رسیدگی به شکایات هم بر عهده مدیر کل بازرسی استان کرمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مسئولیت کتابچه راهنمای گردشگری مانند سال گذشته به هلال احمر واگذار شد.

این نشست در معاونت عمرانی استانداری کرمان برگزار شد.

 

با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ کارگاه های فرش دستباف ستاد عتبات عالیات کرمان افتتاح شد

کارگاه های فرش دستباف ستاد عتبات عالیات استان کرمان با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان با همراهی علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان این کارگاه ها را افتتاح کرد.

پیرو موافقت نامه بین استانداری کرمان و ستاد بازسازی عتبات عالیات مقرر شده 20 هزار متر مربع فرش دستباف کرمان در ابعاد مختلف برای استفاده در اماکن مقدس تولید شود. همچنین قرار است تعدادی دیگر کارگاه فرش در استان کرمان ایجاد یا احیا شود.

معاون اول رییس جمهوری همچنین با حضور در بیمارستان نوریه، فاز اول بخش تخصصی 70 تختخوابی اعصاب و روان این بیمارستان را افتتاح و از بخش های مختلف آن دیدن کرد.

فاز نخست این بیمارستان دارای 75 تخت است که با هزینه 30 میلیارد ریال احداث شده و قرار است تیرماه سال آینده فاز دوم آن نیز به بهره برداری برسد و در مجموع تعداد تخت های این بیمارستان به 150 تخت خواهد رسید.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار کرمان نیز در این آیین حضور داشتند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان: مهمترین مشکل استان کرمان بحران آب است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان، مهمترین مشکل استان را بحران آب عنوان کرد و گفت: 16 سال این استان دچار تشنگی و کم آبی و امسال بدتر از قبل است زیرا بارندگی ها به 50 میلیمتر هم نرسیده است.

محمدمهدی زاهدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان با حضور معاون اول رییس جمهوری و چند تن از وزرا افزود: با این کمبود بارش ها تابستان سال آینده با مشکل روبرو خواهیم بود و در این بخش از دولت برای حل این بحران جدی چند انتظار داریم.

وی بیان کرد: 120 میلیارد تومان برای خرید یکسری چاه های استان مورد نیاز است که باید این چاه ها خریداری شوند و امیدواریم به هر طریقی این پول تامین شود.

وی به انتقال آب از سد صفارود به کرمان و یکهزار و 200 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای اقدام اشاره کرد و گفت: دولت امسال برای این انتقال آب 40 میلیارد تومان اختصاص داده و سال آینده نیز همین است که با این پول ها آب به کرمان نمی رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: می طلبد دولت این درخواست را از حالت خواهشی بیرون آورد و به تفاهم جدی برای انتقال آب به کرمان برسیم.

وی به مشکل انتقال آب به راور و بم اشاره کرد و گفت: عمده مشکل در این بخش مربوط به خطوط انتقال است و گرنه برای سد اعتبار مالی وجود دارد.

زاهدی تاکید کرد: فرسودگی خطوط آب در کل استان و روستاها وجود دارد که امیدواریم در زمینه بازسازی این خطوط نگاه ویژه شود.

وی گفت: اگر سرمایه گذاری را بر روی اکتشافات معدن قرار دهیم حتما چند معدن بزرگ مانند گل گهر سیرجان و مس سرچشمه در استان پیدا خواهیم کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم افزود: تمامی اکتشافات ما مربوط به 50 سال قبل و توسط روس ها انجام شده و باور قلبی دارم و کارشناسان و اساتید دانشگاه نیز بر این باورند که سرمایه گذاری در اکتشاف معادن بسیار کارگشاست.

وی تصریح کرد: با فعالیت در این بخش جبهه جدیدی در اقتصاد استان ایجاد می شود که می تواند اقتصاد کشور را نیز شکوفا کند

وی در ادامه سخنانش به بازدید وزیر بهداشت از چند بیمارستان کرمان اشاره کرد و افزود: نگرانی جدی بابت تجهیزات استان کرمان وجود دارد که امیدواریم وزیر برای تجهیزات بیمارستان ها حمایت های لازم را از استان کرمان انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل بیمارستان شهید باهنر در شهر کرمان 40 میلیارد تومان نیاز است که مذاکراتی برای تامین این اعتبار بوده اما باید این مبلغ اختصاص یابد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران