به مناسبت دهه فجر: خط تولید خودرو S5 در کرمان موتور راه‌اندازی شد

میرعلینقی: تلاش خواهیم کرد تا سهم بیشتری از بازار داخلی را به دست آوریم/ در سال آینده عرضه محصولات جدید لیفان 720، لیفان 820، ایکس 50 و جک اس3 در دستور کار این مجموعه است  

همزمان با برگزاری گردهمایی مدیران و کارکنان شرکت کرمان موتور به مناسبت دهه مبارک فجر، خط تولید خودرو جدید اس5 این شرکت در شهرستان بم راه اندازی شد. 

به گزارش ایسنا، سید محمدرضا میرعلینقی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور در این مراسم با اشاره به وضعیت رقابتی بازار در سال آینده، افزود: دیدگاه این مجموعه در بخش توسعه بازار با اولویت توجه به نیازهای مشتریان خواهد بود و با این رویکرد تلاش خواهیم کرد تا سهم بیشتری از بازار داخلی را به دست آوریم.

وی گفت: کرمان موتور در چشم انداز برنامه های خود توسعه محصول را با تمرکز بر ارتقای سطح کیفی تولیدات دنبال خواهد کرد و در همین زمینه طی سال جاری بسترهای مناسبی در راستای تحقق اهداف پیش رو فراهم شده است.

وی با بیان اینکه با توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی ها خدمات مطلوب و ارزنده تری را به مشتریان خود ارائه و جایگاه این مجموعه در بازار ایران را بهبود خواهیم بخشید، افزود: امسال بسترهای مناسبی برای توسعه بازار فراهم گردید که نتایج آن در سال آینده با عرضه محصولات جدید همچون لیفان 720، لیفان 820، ایکس 50 و جک اس3 در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

میرعلینقی با بیان اینکه در راستای رسیدن به این هدف برنامه های گسترده ای در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با پیاده‌سازی برنامه توسعه کارخانه، افزایش بهره وری و افزودن تولید دستیابی به این هدف امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور افزود: توسعه سبد محصول شرکت کرمان موتور با ارزیابی دقیق بازار و بررسی سلیقه و خواست مشتریان دنبال خواهد شد و در عین حال تلاش خواهیم کرد تا با حفظ مزیت رقابتی در حوزه قیمت محصولات و همچنین ارائه تسهیلات متنوع خرید به این اهداف دست یابیم.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران