استاندار کرمان در رفسنجان: دولت برای رفع موانع سرمایه گذاری تلاش می کند

رزم حسینی: از هرگونه کارآفرینی و سرمایه گذاری در استان استقبال و حمایت می کنیم/ سرمایه گذاران در مثلث توسعه اقتصادی نقش اساسی و ائمه جمعه بر فعالیت های این مثلث نظارت دارند/ از سرمایه گذار مجتمع تجاری ستاره رفسنجان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد  

استاندار کرمان گفت: سرمایه گذاران با قوت راه خود را ادامه دهند و دولت تدبیر و امید نیز آنان را در جهت رفع موانع اداری یاری می کند.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین افتتاح مجتمع تجاری، اداری و تفریحی ستاره در رفسنجان افزود: از هرگونه کارآفرینی و سرمایه گذاری در استان استقبال و حمایت می کنیم.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمایه گذاری، کارآفرینی و ایجاد اشتغال از کارهای ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری ثمره های فراوانی دارد و به غیر از اشتغالزایی مشوقی برای سرمایه گذاری در طرح های آینده است.

استاندار کرمان گفت: باورها و اعتقادات دینی در تقویت فرهنگ کارآفرینی تاثیر بسزایی دارد.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد فضای سرمایه گذاری در رفسنجان افزود: می دانیم که سرمایه گذاری و اشتغالزایی با مشکلات و بروکراسی های اداری همراه است لذا سرمایه گذاران با اعتقادی قوی سعی در به انجام رساندن کارهای خیر داشته باشند.

رزم حسینی یاد شادروان علی اکبر امین از خیران به نام استان کرمان و شهرستان انار را گرامی داشت و گفت: آقای طاهری نیز با خانواده خود که اهل کرمان و شهرستان های آن نیستند در رفسنجان به ایجاد مجتمع ستاره پرداختند و اجری معنوی دارند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران در مثلث توسعه اقتصادی نقش اساسی و ائمه جمعه نیز بر انجام فعالیت های این مثلث نظارت دارند.

استاندار کرمان گفت: سرمایه گذاران در رفسنجان به اجرای طرح های مفید و عام المنفعه می پردازند و از امام جمعه رفسنجان که با نظارت و پیگیری مجدانه خود در نتیجه بخش بودن طرح ها نقش ایفا می کنند، تشکر می کنیم.

در این آیین از سرمایه گذار مجتمع تجاری ستاره رفسنجان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری رفسنجان و بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران