شرکت قطارهای مسافری جوپار، گواهینامه تعالی سازمانی دریافت کرد

مدیر روابط عمومی جوپار: در الگوی تعالی سازمانی مفاهیم بنیادی همچون ارزش افزایی برای مشتریان ، پایدار سازی نتایج برجسته ، توسعه قابلیت های سازمانی ،خلق آینده ای پایدار ،رهبری با دور اندیشی و الهام بخشی و درستی، مدیریت با چابکی ،موفقیت از طریق استعداد کارکنان ، هدایت خلاقیت و نوآوری مطرح است  

شرکت قطار های مسافری و باری جوپار بعنوان یکی از شرکتهای موفق حمل و نقل ریلی کشور پس از تکمیل پرسشنامه ویژه ارزیابی تعالی سازمانی و برگزاری جلسه ای با حضور کارشناسان ممیز تعالی سازمان راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پاسخگویی به سوالات؛ گواهینامه و تندیس تعالی سازمانی دریافت کرد.

مدیر روابط عمومی جوپار اعلام کرد: با دریافت این گواهینامه، شرکت جوپار در حرکت به سمت اهداف توسعه ای و خدمت رسانی به مردم مصمم تر عمل نموده و در این راستا با تاکید بر اصول و مبانی تعالی سازمانی فعالیتهای خود را ادامه می دهد.

وی همچنین تاکید کرد:  مدل تعالی سازمان میتواند کمک موثری برای مدیران ،سازمانها و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی باشد تا حرکت سازمانهای کشورمان را در مسیر تعالی تسهیل کنند . سازمان دریافت کننده این گواهینامه در فضایی که مبتنی بر مبانی اعتقادی ، ارزشی و فرهنگی جامعه است جهت گیری کلی ،ماموریتها ،چشم انداز،ارزشها ،اهداف ،استراتژی ،برنامه ها و فعالیتهای خود را همسو با اصول ارزشی تعالی سازمان تعریف کرده و به اجرا میگذارد.

به گفته مدیر روابط عمومی جوپار، سازمانهای متعالی، پایه اصلی رشد و توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل میدهند و با دستاورد ارزشمند خود ،الهام بخش سازمانهای دیگر هستند و آنها را نیز به حرکت در مسیر تعالی ترغیب میکنند بدینگونه است که با درخشش سازمانهای متعالی زمینه های رشد و تعالی جامعه فراهم می شود و کشور همواره راه عزت و سربلندی را می پوید.همچنین سازمان دریافت کننده گواهینامه تعالی سازمانی در تلاش برای تحقق اهداف خود،همواره کرامت انسانها و رعایت حقوق مردم را مد نظر قرار میدهد.

وی در ادامه اظهار داشت: مفاهیم بنیادین تعالی سازمان بدون توجه به نوع ،بخش ،و اندازه سازمان ها برای همه آنها قابل کاربرد بوده و مبنا و اساس حرکت سازمان به سمت تعالی محسوب می شوند.

در الگوی تعالی سازمان مفاهیم بنیادی همچون ارزش افزایی برای مشتریان ، پایدار سازی نتایج برجسته ، توسعه قابلیت های سازمانی ،خلق آینده ای پایدار ،رهبری با دور اندیشی الهام بخشی و درستی ،مدیریت با چابکی ،موفقیت از طریق استعداد کارکنان ، هدایت خلاقیت و نوآوری مطرح میباشد.

نکته مهم اینست که شاخص های تعالی سازمان با مدل (EFQM) ارزشیابی می شوند که این مدل در بردارنده معیارهایی همچون رهبری ،استراتژی ، کارکنان ،شراکتها ، منابع فرایندها، محصولات و خدمات ،نتایج مشتری ،نتایج کارکنان و نتایج جامع است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران