بارندگی استان کرمان را در برمی گیرد+ 3 خبر

سایر خبرهای استان: قیمت گوشت مرغ منجمد در کرمان کاهش یافت/ شهربازی سرپوشیده در بوستان مادر کرمان افتتاح شد/ حضور 8 بانوی فوتبالیست کرمانی در اردوی تیم ملی  

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از ورود سامانه جوی باران زا طی ساعت های آینده به استان کرمان خبر داد.

حمیده حبیبی در گفتگو با مهر اظهارداشت: طی روزهای گذشته شاهد اتقرار سامانه ای در رکمان بودیم که بیشترین تاثیرش در زمینه وزش بادهای شدید به خضوض در مرکز و شرق استان کرمان بود اما از عصر امروز سامانه جدیدی که هم اکنون در اکثر مناطق کشور استقرار یافته است وارد استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: افزایش ابرناکی هوا از عصر امروز آغاز می شود و موجب بروز بارندگی در مناطق مختلف استان کرمان می شود.

حبیبی همچنین افزود: در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارندگی ها به صورت برف خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین در برخی از مناطق استان شاهد وزش مجدد باد شدید خواهیم بود که همراه گرد و غبار است.

وی از مردم کرمان خواست از مسیر رودخانه های سیل آبی و مسیل ها فاصله بگیرند

 

قیمت گوشت مرغ منجمد در کرمان کاهش یافت

قیمت گوشت مرغ منجمد در کرمان کاهش یافت و به 55 هزار ریال رسید.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان روز دوشنبه به ایرنا گفت: گوشت مرغ منجمد هر کیلوگرم با قیمت 55 هزار ریال به عاملان فروش واگذار می شد و با قیمت 60 هزار و 500 ریال به دست مصرف کننده می رسید که این قیمت ها در چند روز گذشته با کاهش مواجه شده است.

مهدی بنی اسدی افزود: از پنجشنبه هفته گذشته نرخ قیمت گوشت مرغ منجمد برای عاملان فروش 51 هزار ریال در نظر گرفته شده و آنها مجاز هستند مرغ را با قیمت 55 هزار ریال بین مردم توزیع کنند و در سایر شهرستان ها نیز با قیمت 56 هزار ریال به دست مردم می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این کاهش قیمت سراسری بر روی نرخ گوشت مرغ گرم موجود در بازار هم تاثیر گذاشته و تا امروز درصدی کاهش داشته است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان یکی از علت های اصلی تغییر قیمت مرغ و فراوانی آن در بازار را خریداری سه برابری مرغ از مرغداران در سال جاری نسبت به گذشته ذکر کرد.

وی گفت: مقداری گوشت گوساله منجمد داخلی هم در انبار پشتیبانی این اداره وجود دارد که با قیمت هر کیلوگرم 175 هزار ریال توزیع می شود و واردات گوشت قرمز به علت تولید مناسب داخل کشور کاهش یافته است.

بنی اسدی تاکید کرد: گوشت مرغ منجمد موجود در بازار از تمامی استانداردهای لازم برخوردار است.

هم اکنون هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار کرمان 79 هزار ریال به فروش می رسد.

 

شهربازی سرپوشیده در بوستان مادر کرمان افتتاح شد

بزرگترین شهربازی سرپوشیده جنوبشرق کشور همراه با سالن آمفی تئاتر ایرج بسطامی با حضور استاندار کرمان در بوستان مادر کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا مشاور سرمایه گذار پروژه شهربازی سرپوشیده کرمان عصر یکشنبه در این آیین گفت: این پروژه به صورت خدماتی است و چهار هزار متر مربع وسعت دارد.

محمدرضا میرزاده میرحسینی بیان کرد: 70 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و هم خدمات می دهد و هم اشتغالزایی کرده است.

وی گفت: این پروژه سومین پروژه ای است که توسط آقای طاهری و شرکا در کرمان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این مجموعه پروژه های متعددی را در کشور انجام داده است و در استان کرمان پروژه اول ما تامین پارکینگ بود.

میرزاده میرحسینی گفت: در مجموعه پارکینگ طبقاتی وکیل بالغ بر هزار میلیارد ریال هزینه می شود که پارکینگ این منطقه را تامین می کند.

وی با تشکر از مسوولان استان اظهار کرد: حمایت های مسوولان استان کرمان باعث دلگرمی سرمایه گذاران شده است.

معاونان استاندار کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران اجرایی و شهری نیز در این آیین حضور داشتند.

 

حضور 8 بانوی فوتبالیست کرمانی در اردوی تیم ملی

مسوول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: 8 بانوی فوتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند و از امروز یکشنبه کار خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کردند.

محبوبه نژاد زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شبنم بهشت، پروین فرهادی خواه، مریم یکتایی، سارا ظهرابی نیا، فرشته خسروی، مهدیه آمیغی، کویستان خسروی و زهرا قنبری ورزشکاران کرمانی حاضر در این اردو هستند.

وی گفت: این اردو تا روز یکشنبه زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران خود را برای شرکت در رقابت های مقدماتی المپیک ریو برای رویارویی با تیم های چین تایپه و لائوس که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، آماده می کند.

مسوول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان دو تیم فوتبال بانوان به عنوان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر حضور دارند و درخشش این بازیکنان موجب دعوت این تعداد از آنها به اردوی تیم ملی شده است.

وی افزود: استان کرمان بیشترین دعوت کننده به این اردو را بین سایر استان ها به خود اختصاص داده است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران