استاندار کرمان: سال 93 را با همدلی در استان سپری کردیم

رزم حسینی: با ایده مثلث توسعه اقتصادی سال 93 را با همدلی و هم افزایی در استان کرمان سپری کردیم/ سال گذشته مسئولین متوجه بحران آب در استان کرمان شدند و در این زمینه فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بسیار موثر واقع شد  

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه همدلی و هم افزایی از ثمرات طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان بود گفت: نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری تاکیدی بر این حرکت جهادی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی روز شنبه در پانزدهمین روز از سال 94 به همراه معاونان و جمعی از مشاوران به مناسبت سال جدید با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دفتر وی دیدار و گفت و گو کردند.

وی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از اهم اقدامات سال گذشته، برنامه های سال جدید را تشریح کرد و افزود: با ایده مثلث توسعه اقتصادی سال 93 را با همدلی و هم افزایی در استان کرمان سپری کردیم.

استاندار کرمان به بحران آب در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته مسئولین متوجه بحران آب در استان کرمان شدند و در این زمینه فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بسیار موثر واقع شد.

وی با تاکید بر اینکه بحث انتقال آب به طور جدی در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: منابع مالی انتقال آب به استان کرمان در حال تامین است لذا طرح همیاران آب را در کشور ادامه خواهیم داد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه متولیان فرهنگی در استان بسیار زیاد است اما هنوز به رویه فرهنگی نرسیده ایم گفت: ما در استان به دنبال تعالی فرهنگی هستیم که در این راستا حجت الاسلام عرب پور به عنوان مسئول فرهنگی استان انتخاب شده اند و در این مسیر از وی حمایت خواهیم کرد.

استاندار کرمان در ادامه دیدارهای نوروزی با حضور در معاونت های عمرانی، برنامه ریزی، ادارات کل آموزش و پژوهش، اتباع خارجه، منابع انسانی و ستاد مرکزی در فضایی صمیمی با پرسنل و مدیران ستادی دیدار و گفت و گو کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران