پیام نوروزی مدیر عامل جوپار: بخش خصوصی منتظر تحقق وعده های دولت و اجرای سیاستهای حمایتی است

سایر خبرها از سایت جوپار: توزیع هدایای نوروزی بین مسافران قطارهای مسافری جوپار/ قدر دانی از تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد نوروزی راه‌آهن تهران  

برچهره گل نسیم نوروز خوش است/ در صحن چمن روی دل افروز خوش است

... از دی که گذشت هرچه گویی خوش نیست/ خوش باش و زدی مگو که امروز خوش است

با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار و نوروز 1394 هجری شمسی از طرف تمامی همکارانم در شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار ؛ انتخاب قطار کویر به عنوان وسیله سفر در ایام نوروز توسط شما مسافر گرامی را ارج نهاده و سفری خوش ،خاطر انگیز و ایمن را برایتان آرزومندم.

آنچه مسلم است نگاه مولد و آینده محور در هر حوزه ای بدون در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف ساختارهای گذشته و فعلی نمیتواند در بردارنده نتایج مفید و موثری باشد . علیرغم وجود پتانسیلهای فراوان در حوزه حمل و نقل ریلی کشور در زمینه مسافری و باری ،متاسفانه در گذشته شاهد عدم توجه کافی دولتها به امرتوسعه زیربنایی این صنعت در زمینه تجهیز و نوسازی ناوگان مسافری از طریق اعطای تسهیلات به بخش خصوصی صنعت ریلی و همچنین توسعه و نوسازی خطوط منطبق بر استانداردهای روز جهانی جهت بهره گیری از قطارهای سریع السیر در ناوگان ریلی بوده ایم.

اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تاکید رئیس جمهور محترم برتوسعه صنعت حمل و نقل ریلی و عزم مدیران راه آهن ؛بخش خصوصی با امیدواری همچنان منتظر تحقق وعده های دولت و اجرای سیاستهای توسعه محور و حمایتی است .حمایتهایی که با توجه به سودآوری اندک بخش ریلی و سرمایه گذاری کلان انجام شده توسط بخش خصوصی میتواند مشکلات بنیادی فعالان در این صنعت را تا حدودی رفع نموده و کشور را در مسیر توسعه قرار دهد.

امید است با اراده ملی و همت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جدید شاهد توسعه روز افزون و همه جانبه کشور در همه حوزه ها و بویژه صنعت حمل و نقل ریلی باشیم./ عباس فروتن /مدیر عامل

توزیع هدایای نوروزی بین مسافران قطارهای مسافری جوپار

 شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در نخستین روز بهار 1394 اقدام به اهدای هدایای نوروزی و گل به مسافران قطارهای مشهد، بندرعباس و کرمان در مبداء تهران نمود.

این حرکت نمادین واحد روابط عمومی شرکت جوپار با تحسین و استقبال مسافران مواجه شد و فضای همدلی زیبایی را در ایستگاه راه آهن تهران در هنگام سوار شدن مسافران به قطار کویر پدید آورد.

قدر دانی از تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد نوروزی راه‌آهن تهران

مدیر روابط عمومی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در یک اقدام نمادین با حضور در محل ستاد نوروزی راه آهن تهران در اولین روز سال 1394 با اهدای گل از تلاشهای شبانه روزی اعضای این ستاد در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی جوپار، ستاد نوروزی هر ساله در ایام سفرهای نوروزی با هدف تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به مسافران قطار در مراکز نواحی راه‌آهن کشور تشکیل می‌شود. این ستاد در بردارنده‌ی نمایندگانی از واحدهای مختلف راه‌آهن همچون بهره‌برداری و سیر و حرکت، جریه و... می‌باشد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران