نایب رییس مجلس: موافقت نامه های سرمایه گذاری در کرمان خبر خوبی است

باهنر: حتی اگر 10 درصد حجم سرمایه گذاری 75 هزار میلیارد تومانی هم وارد استان شود یک موفقیت بزرگ است/ در حال حاضر شرایط کشور به گونه ای است که به نتیجه مذاکرات وصل شده است و خوشبختانه مسیر مناسبی را طی می کند/ در حال حاضر به همت استاندار کرمان قدم های مهمی در بحث بحران آب برداشته شده و سرمایه گذاری های خوبی هم در این استان رخ داده است  

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: انعقاد 75 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در استان خبر خوبی است و حتی اگر 10 درصد این حجم سرمایه هم وارد استان شود یک موفقیت بزرگ می باشد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان محمدرضا باهنر در جلسه مجمع انجمن توسعه استان با حضور استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان و مسوولان اقتصادی استان کرمان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران در تهران افزود: باید برای حرکت در مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی خود را به سناریوهای مختلف مجهز کنیم تا اگر هر شرایطی بر کشور حاکم شد بتوانیم راه پیشرفت و توسعه خود را مثل گذشته ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی استان کرمان در همه دوره ها بیش از میانگین رشد اقتصادی کشور بوده و این یک نقطه امید برای آینده است خاطرنشان کرد: استان کرمان به لحاظ امکانات، تنوع آب و هوایی و نیروی مجرب انسانی همیشه مستعد پیشرفت است لذا در مجلس شورای اسلامی و دولت مصمم هستیم در برنامه ششم توسعه چند حرکت ملی و بزرگ را بگنجانیم و تاکید داشته باشیم که محقق شوند.

نایب رییس مجلس نهم با تاکید بر اینکه اگر رخداد نتیجه مذاکرات به تاخیر افتاد نباید همه چیز را وابسته به مذاکرات دانست اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کشور به گونه ای است که به نتیجه مذاکرات وصل شده است و خوشبختانه مسیر مناسبی را طی می کند و امید است تا چند ماه دیگر هم بخش مهمی از این مسیر به نتیجه های ایده آلی برسد.

وی افزود: در حال حاضر به همت استاندار کرمان قدم های مهمی در بحث بحران آب برداشته شده و سرمایه گذاری های خوبی هم در این استان رخ داده است.

باهنر با اشاره به قوانین دست و پاگیر گفت: بشخصه بندهای زیادی از این قوانین مزاحم را فهرست کرده و حتی به مدیران ارشد دولت ارایه کرده ام لذا این یک عزم جدی می طلبد و دولت هم باید برای این کار مصمم باشد.

در این جلسه استاندار کرمان، برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران