نرخ کرایه تاکسی های شهر کرمان به رانندگان ابلاغ شد

مدیرعامل تاکسیرانی کرمان: نرخ کرایه تاکسی های درون شهری وموسسات حمل و نقل مسافر درون شهری کرمان بعداز تصویب شورای شهرکرمان به اطلاع رانندگان تاکسی شهرکرمان رسانده شده و رانندگان تاکسی از تاریخ ۲۰ خرداد ۹۴ مجاز به دریافت نرخ جدید کرایه تاکسی خواهند بود  

انجام عملیات بهسازی پارک نیلوفر، آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در فرهنگ‌سرای جان‌جهان شهرداری و ابلاغ نرخ کرایه تاکسی های شهر کرمان به رانندگان از جمله اخبار شهرداری کرمان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کرمان، شهردار منطقه‌ چهار از بهسازی پارک نیلوفر واقع در محله‌ سرآسیاب (کوچه‌ ۲۱ خیابان شهید مغفوری) خبر داد.

علی نیک‌طبع با اشاره به اینکه این عملیات شامل کف‌سازی، رنگ‌آمیزی وسایل بازی کودکان و جدول‌ها و تامین روشنایی پارک است، گفت: بهسازی فضای سبز این محدوده نیز در دست اقدام است.

وی بهسازی و توسعه‌ فضاهای تاریخی و پارک‌های منطقه‌ چهار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری این منطقه دانست و گفت: ‌سعی بر این است که تعدادی وسایل بازی نیز در این پارک نصب شود.

نیک‌طبع هدف از بهسازی پارک‌های منطقه و توسعه‌ فضاهای آن را مهم و ضروری دانست و گفت: هدف از انجام این اقدامات، خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

ابلاغ نرخ کرایه تاکسی های شهر کرمان به رانندگان

مدیرعامل تاکسیرانی کرمان گفت: نرخ کرایه تاکسی های درون شهری وموسسات حمل و نقل مسافر درون شهری کرمان بعداز تصویب شورای شهرکرمان به اطلاع رانندگان تاکسی شهرکرمان رسانده شده و رانندگان تاکسی درون شهری و موسسات حمل و نقل مسافردرون شهری از تاریخ ۲۰ خرداد ۹۴ مجاز به دریافت نرخ جدید کرایه تاکسی خواهند بود.

مجید عسکری ضمن قدردانی از زحمات رانندگان ناوگان تاکسیرانی کرمان یادآور شد: همه ما موظف به رعایت قوانین و مقررات بوده و هرگونه اخذ کرایه اضافه تخلف محسوب شده و راننده متخلف مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی از شهروندان کرمانی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان ناوگان حمل مسافردرون شهری مراتب را از طریق شماره تلفن پیامگیر ۳۲۲۲۲۸۳۱ واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی کرمان و یا سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۳۳۰۰۰ پیگیری کنند.

برگزاری جشنواره ضیافت درمجموعه  شهربازی کرمان

رسول تولایی با اشاره به برپایی مراسم های مختلف ملی و مذهبی در شهربازی کرمان در طول سال، افزود : به مناسبت فرا رسیدن ایام پرفیض و مبارک رمضان جشنواره ضیافت در شهربازی کرمان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد : در این طرح که از شنبه آغاز و تا چهارشنبه ادامه دارد ورود برای همگان آزاد است.

وی اظهارداشت : در مدت یاد شده استفاده از وسایل بازی بصورت نیمه بهاء خواهد بود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران