مدیرعامل لیفان: رتبه نخست برندهای خارجی بازار ایران را به خود اختصاص می دهیم

شانگ یو: سال آینده شاهد تولید و عرضه ۶۰ هزار دستگاه خودروی لیفان در مجتمع کرمان خودرو و بازار ایران خواهیم بود  

مدیرعامل خودروسازی لیفان از برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو در مجتمع کرمان خودرو خبرداد و گفت: منطبق با سیاست دولت ایران حرکت خواهیم کرد.

 به گزارش پایگاه خبری«کارزنیوز» به نقل از مهر، شانگ یو با اشاره به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت برای داخلی سازی قطعات و خودروهای خارجی در ایران، گفت: سیاست کلی ما حرکت در راستای سیاست دولت ایران است؛ به طوریکه در حال حاضر هم شاهد درصد قابل توجهی از داخلی سازی محصولات لیفان در ایران هستیم.

تولیدات اتومبیل های لیفان در ایران در ارگ جدید شهرستان بم و در مجتمع کرمان خودرو انجام می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با تقویت تحقیق و توسعه در ایران، به سمت داخلی سازی و تولید قطعات با تکیه بر توان صنعت قطعه سازی ایران حرکت خواهیم کرد، افزود: در تلاش هستیم تا با تکیه بر همین رویکرد و با برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده رتبه نخست برندهای خارجی حاضر در بازار ایران را به خود اختصاص دهیم.

شانگ یو، با تاکید بر اینکه لیفان از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون همکاری و مشارکت همه جانبه ای با کرمان موتور داشته است، ادامه داد: لیفان برنامه بلند مدت و جامعی برای افزایش داخلی سازی محصولات خود در ایران را دنبال می کند که با آغاز پروژه مونتاژ موتور خودروهای سواری در کرمان موتور، شاهد آن خواهیم بود.

مدیرعامل لیفان، با اشاره به تجربه موفق همکاری با یک خودروساز بخش خصوصی در ایران اضافه کرد: در آخرین جلسه با مدیرعامل کرمان موتور مقرر شد تا در سال آینده شاهد تولید و عرضه ۶۰ هزار دستگاه خودروی لیفان در بازار ایران باشیم.

همچنین، دوو لی مدیر تضمین کیفیت این شرکت نیز با اشاره به دغدغه مصرف کنندگان ایرانی نسبت به کیفیت خودروهای چینی، اضافه کرد: تجربه لیفان ۵۲۰ هوش بالای مصرف کنندگان ایرانی در رابطه با موضوع کیفیت را برای ما به اثبات رساند و توانستیم با تلاش مهندسان کرمان موتور در عرضه لیفان ۶۲۰ و ایکس۶۰ بخش قابل توجهی از مشکلات کیفی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تا زمان رفع کوچکترین مشکلات کیفی هیچ خودرویی را در بازارهای صادراتی عرضه نمی کنیم، افزود: استراتژی فعلی شرکت لیفان دستیابی به کیفیت مطلوب تولید و سپس عرضه خودرو است و امروز در عرضه انبوه لیفان ایکس۶۰ به این هدف نائل شده ایم و موفقیت این خودرو در اقصی نقاط دنیا اعم از آمریکای جنوبی،  شمال آفریقا، خاورمیانه، آسیای مرکزی، اروپای شرقی و جنوب شرقی آسیا، موید این مسئله است و در ادامه این روند می توان عرضه لیفان۷۲۰ و ۸۲۰ را نقطه عطف کیفیت در تولیدات شرکت دانست.

به گفته لی، لیفان با تعریف ۱۲ فرآیند کنترل کیفیت از طراحی تا خروج کامل خودرو از خطوط تولید، نظارت صحیح بر قطعات تولیدی، تست عملکرد خودروها در جاده های چین و دیگر کشورها، تجهیز آزمایشگاه مرکز کنترل کیفیت با ۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری، موضوع کیفیت را بصورت جدی دنبال و پیاده کرده است.

وی در پایان با اشاره به سرمایه گذاری های در بخش ارتقای کیفی خودروها خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه بر تجهیز آزمایشگاه ها و مرکز کنترل کیفیت در کشور چین، عملکرد خودروهای مونتاژ شده در بازارهای صادراتی را نیز به دقت مورد ارزیابی قرار داده و همین امر مبنای توسعه محصول در این مجموعه به شمار می رود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران