برگزاری مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی روسای قطار شرکت جوپار

مدیرعامل شرکت جوپار: روسای قطار خطوط قرمز اخلاقی و مالی را در انجام وظایف خود به صورت جدی مورد توجه قرار دهند / شرکت با متخلفین برخورد قاطع خواهد داشت  

مراسم اختتامیه اولین دوره آموزش روسای قطار شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در سالن نظامی گنجوی سرای محله شیراز جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جوپار ،در این مراسم مدیر عامل شرکت و همچنین روسای قطار های جوپار که به تازگی دوره آموزشی خود را با موفقیت به پایان رسانده اند حضور داشتند .

نمایندگان اداره کل آموزش و اداره کل برنامه ریزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز از جمله حاضرین مراسم بودند .پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، علیرضا کریمی مدیر بازرگانی شرکت جوپار با ارائه گزارشی از فرآیند جذب و آموزش روسای قطار مراسم را آغاز نمود.

در ادامه مراسم عباس فروتن مدیر عامل شرکت قطار های مسافری و باری جوپار ضمن تبریک عضویت روسای قطار جدید الورود به خانواده جوپار به کارگیری روسای قطار اختصاصی شرکت را از آرزوهای دیرینه این شرکت دانست و از تمامی همکاران خواست تا با تلاش روز افزون شرکت جوپار را در جهت موفقیت هرچه بیشتر و نیل به اهداف توسعه ای یاری نمایند .

وی از روسای قطار خواست خطوط قرمز اخلاقی و مالی را در انجام وظایف خود به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و از برخورد قاطع شرکت با متخلفین خبر داد.

عباس فروتن جلب رضایت مسافرین قطار را مهمترین ماموریت روسای قطار و تمامی پرسنل این شرکت حمل و نقل ریلی دانست.

مدیرعامل شرکت جوپار همچنین ضمن ابراز رضایت از توافق اخیر هسته ای و رفع تحریم ها بین المللی در آینده نزدیک ابراز امیدواری نمود که راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز بعنوان نهاد حاکمیتی شرایط مناسبی را برای فعالیت و سرمایه گذاری توسعه محور بخش خصوصی صنعت ریلی فراهم آورد .

در این جلسه نماینده اداره کل آموزش راه آهن طی سخنانی اهمیت فراوان مسئولیت روسای قطار و لزوم درک ابعاد روانشناختی این شغل در مواجهه با برخورد با مسافرین قطار را مورد تاکید قرار داد و نماینده اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن نیز خاتمه دوره آموزشی را مصادف باآغاز فعالیت های نظارتی این اداره کل در رابطه با عملکرد روسای قطار جوپار دانست.

در پایان این مراسم از طرف شرکت جوپار هدایایی به رسم یادبود به نفرات اول تا سوم این دوره آموزشی اهدا شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران