پیکر شهید مدافع حرم در کرمان تشییع شد+ 6 خبر

سایر خبرهای استان: نامه مدیرکل سابق سیاسی استانداری به استاندار کرمان/ فرماندار رفسنجان: اقتصاد شهرستان تک محصولی است/ استاندار کرمان: کمیته امداد وارد عرصه تحقق شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شود/ اتاق های فکر در استان ها محصول نیاز به بهبود تصمیم گیری است/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: بیشترین کاهش تولد در قشر تحصیلکرده و مرفه است/ با کنار رفتن ایرانمنش: علی بابایی شهردار کرمان شد  

آیین تشییع پیکر شهید محمدعلی حسینی یکی از شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان روز دوشنبه در آیین تشییع این شهید مدافع حرم در محل حسینیه ثارالله کرمان گفت: روحیه شهادت طلبی، سرمایه اصلی ما در انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

آیت الله سید یحیی جعفری افزود: اگر روحیه شهادت طلبی در بین جوانان و مردم ایران اسلامی وجود نداشت، انقلاب اسلامی در همان روزهای ابتدایی با شکست مواجه می شد.

وی اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی به عنوان یک سرمایه ارزشمند در بین مسلمانان رمز پیروزی بر کفر و استکبار است.

آیت الله جعفری در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد.

شهید محمدعلی حسینی از اتباع مجاز افغان در کرمان است و 18 سال سن داشت که حدود 16 روز قبل در منطقه حلب سوریه و در نبرد با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تاکنون چهار شهید از شهدای فاطمیون و مدافع حرم حضرت زینب (س) در کرمان تشییع شده اند.

 

نامه مدیرکل سابق سیاسی استانداری به استاندار کرمان

مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری طی نامه ای به استاندار کرمان از حمایت های وی در مدت خدمت در استانداری تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان متن نامه حجت الاسلام عباس اسلامی به استاندار کرمان به شرح ذیل است:

سرور ارجمند جناب آقای مهندس رزم حسینی

استاندار محترم کرمان

سلام علیکم

با احترام، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همانطور که مستحضرید در چند روز اخیر در فضاهای مجازی و سایر تریبون ها مطالبی مطرح شد که خدمات حضرتعالی به نوعی زیر سئوال رفت، بنده ضمن عذرخواهی از شما برادر ارجمند لازم دانستم به استحضار برسانم؛ بنده از روز اول به دعوت جنابعالی وارد مجموعه استانداری شدم و عهدی که با شما داشتم مبنی بر مشی دولت محترم دکتر روحانی بر اعتدال، وحدت و همدلی در جامعه بویژه در بین احزاب پایبندم و تمام تلاش های صورت گرفته نیز در همین راستا بوده است ولی با توجه به برخی حساسیت های بوجود آمده راجع به اینجانب و از طرفی بدلیل اینکه در آستانه انتخابات می باشیم، لازم است این مهم در فضای آرام بدون حساسیت برگزار شود و برای اینکه فضای وحدت و همدلی بیشتر شود و دولت در کمال آرامش بتواند اهداف بلندش را به پیش ببرد، بنده ماندن خودم را در اداره کل سیاسی به صلاح خودم نمی دانم و هر روز هم شایعات مطرح و این جابجایی و تفسیر را مربوط به ملاقات و عکس اینجانب با برخی از مقامات می کنند و از طرفی بنده به تلاش و صداقت، ایمان داشته درخواست می نمایم نسبت به جابجایی اینجانب اقدام و بنده سرباز نظام، رهبری و دولتم و در هر کجا صلاح دانستید آماده خدمتگذاری هستم و در پایان از حمایت های حضرتعالی در طول مدت خدمت در استانداری کمال تقدیر و تشکر دارم./ والامر الیکم/ عباس اسلامی/ 7437/3028

 

فرماندار رفسنجان: اقتصاد شهرستان تک محصولی است

فرماندار رفسنجان گفت: اقتصاد رفسنجان وابسته به محصول پسته و تک محصولی است و باید برای کارآفرینی چاره اندیشی کرد تا اگر پسته دچار چالش شد از محل های دیگر به دنبال کسب درآمد و توسعه پایدار باشیم.

حمید ملانوری روز یکشنبه کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان افزود: اعتبارات استانی باید برای اشتغالزایی در روستاها و جلوگیری از مهاجرات روستاییان به شهر هزینه شود.

وی گفت: آب، برق، تلفن، آسفالت و دیگر امکانات در روستاها وجود دارد اما معضل بیکاری در این مناطق موجب می شود روستاییان به شهر مهاجرت کنند و در اطراف شهر نیز با ایجاد امکانات برق، تلفن و آسفالت به زندگی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مثلث توسعه در رفسنجان از یک سال پیش برای توسعه شهرستان ایجاد شده است تصریح کرد: در این حوزه بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شده که 60 درصد پیشرفت کرده و برخی واحدها و کارخانجات راه اندازی شده است.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه کارگروه اشتغال یک اتاق فکر است گفت: اعتبارات استانی در حوزه مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی از طریق این کارگروه جذب و به متقاضیان اعطا می شود.

وی اظهار کرد: امسال بیش از 115 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به استان کرمان جذب شده و در حال تقسیم در شهرستان هاست.

ملانوری گفت: این اعتبار و تسهیلات به ادارات جهاد کشاورزی، آموزش فنی و حرفه ای، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و کارآفرینی امید شهرستان ها برای ایجاد و توسعه اشتغال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: برای کارهای توسعه ای از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی به منظور تثبیت، پایداری و فروش تا سقف صد میلیون ریال تسهیلات ارایه می شود.

فرماندار رفسنجان گفت: در حوزه خود اشتغالی شهرستان 10 میلیارد ریال اختصاص یافته که تا سقف 300 میلیون ریال برای هر طرح تسهیلات ارایه می شود.

وی افزود: در حوزه کارفرمایی نیز 15 میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته که بیش از 10 میلیارد ریال آن جذب و بکار گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ادارات ابتدا فهرست متقاضیان تسهیلات را به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان ارائه دهند تا اولویت بندی و بر اساس همین اولویت پس از طی مراحل قانونی و شرایط محرز، وام ارائه شود.

 

استاندار کرمان: کمیته امداد وارد عرصه تحقق شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شود

استاندار کرمان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های خود می تواند به عرصه تحقق شهر نمونه اقتصاد مقاومتی وارد شود.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در دیدار معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با وی افزود: ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج اجرایی شده و اثرات مثبتی را در حوزه های مختلف بر جا گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید توانمند شوند گفت: تا چه زمانی می توان مردم را به صورت کمیته امدادی حمایت کرد.

وی با اشاره به استقبال دولت از ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و امضای این طرح توسط چهار وزیر ادامه داد: در قالب این طرح یک شهرستان به طور کامل به بخش خصوصی واگذار شده تا مردم به صحنه بیایند و از محل خلق ثروت به مردم کمک شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: با اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، قلعه گنج در حال حاضر از امن ترین شهرستان های جنوبی است زیرا مردم به این باور رسیده اند که یک بنگاه وارد شده تا در مسیر توسعه گام بردارد و در این مسیر از همراهی سران طوایف نیز بهره می گیرد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد نیز می تواند به این صحنه آمده و شهرستان هایی از جمله راور، جیرفت و سایر شهرستان ها را برای اجرای این طرح مورد مطالعه قرار دهد زیرا این توانمندی در کمیته امداد وجود دارد.

رزم حسینی گفت: در این طرح خدمات دولت در شهرستان های پایلوت طرح شهر اقتصاد مقاومتی قطع نمی شود اما دخالت های دولت در عرصه هایی از جمله اقتصاد کاهش می یابد.

وی ادامه داد: پول دادن کمیته امداد به خانواده ها اقدامی اساسی به شمار نمی رود زیرا این کار پایانی ندارد و این موضوع را می توان با توانمندسازی، آموزش و اشتغال خانواده ها برطرف کرد.

وی گفت: در اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به عنوان نماینده دولت همراهی لازم را با سرمایه گذاران خواهیم داشت.

استاندار کرمان افزود: کمیته امداد می تواند به جای پرداخت مستمری به خانواده ها زمینه توانمند سازی خانواده ها را با همکاری بخش های خصوصی و غیر دولتی فراهم کند.

وی به ارتقای رتبه کسب و کار در استان کرمان از 27 به رتبه سوم کشوری اشاره کرد و گفت: دولت علاقه مند است ماموریت های خود را واگذار کند و در این بخش می توان از همکاری موسسات غیر دولتی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در زمینه خوداشتغالی توسط کمیته امداد استان کرمان کارهای خوبی انجام شده است و اگر کمک شود می توان کارهای بزرگتری را انجام داد.

رزم حسینی گفت: از ظرفیت خیریه ها نیز می توان در مسیر توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استفاده کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار گفت: نگاه به خود اشتغالی و خودکفایی بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد رشد قابل توجهی داشته است.

مصطفی خاکسار افزود: سال گذشته 124 هزار شغل بین مددجویان کمیته امداد در سطح کشور ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ایده های استاندار کرمان درباره توانمندسازی خانواده ها به جای پرداخت مستمری و نیز تحقق شهر اقتصاد مقاومتی بسیار خوب هستند که در رابطه با آنها باید کار کارشناسی لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رویکرد کمیته امداد بر خوداتکایی و خوداشتغالی تکیه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در این نشست گفت: سال گذشته 97 درصد اعتبارات حوزه اشتغال و توانمندسازی در کمیته امداد استان جذب شد که در صورت همکاری بیشتر برخی از بانک ها می توانستیم رتبه اول کشوری را در این زمینه به دست آوریم.

وحید میرزایی افزود: استان کرمان سال گذشته رتبه سوم کشوری در زمینه جذب اعتبارات حوزه اشتغال و خودکفایی را کسب کرده است.

وی بیان کرد: نگاه اقتصادی استاندار کرمان در تمامی دستگاه ها ساری و جاری و زمینه ساز انجام کارهای بزرگی شده است.

وی اظهار کرد: چهره شهر کرمان نیز در حال تغییر اساسی است و در حوزه توجه به میراث فرهنگی نیز شاهد یک نگاه ویژه در استان کرمان هستیم.

 

اتاق های فکر در استان ها محصول نیاز به بهبود تصمیم گیری است

مدیر شبکه اتاق های فکر استانی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اتاق های فکر استان ها محصول نیاز به بهبود تصمیم گیری در دولت بوده است.

سلیمان پاک سرشت روز دوشنبه در آغاز نشست های تخصصی مسئله شناسی استان کرمان در دانشگاه شهید باهنر افزود: تصمیم گیری در ساختار دولت عمدتا متکی به نگاه دستگاهی و بعضا یکجانبه است.

وی گفت: اما در چارچوب اتاق های فکر استانی فرایند تصمیم گیری در مثلث جامعه، دانشگاه و دستگاه شکل می گیرد و بهبود می یابد و ایده شکل گیری اتاق فکر هم همین بوده است.

وی اظهار کرد: اتاق های فکر در استان ها هم اکنون بطور مشترک توسط مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود و در تمامی استان ها تاسیس شده است.

مدیر شبکه اتاق های فکر استانی گفت: یکی از کارکردهای اتاق فکر، شناسایی و بررسی مسائل و چالش های اساسی استان ها پیش از سفر رئیس جمهوی و هیات دولت به آن استان است که با کمک جامعه دانشگاهی، نخبگان، صاحبنظران و مدیران حوزه های مختلف انجام می شود.

وی بیان کرد: اتاق فکر در این مدل براساس همان مزیت مثلث جامعه، دانشگاه و دستگاه یک خوانش مناسب از مسائل و چالش های استان انجام می دهد و مسائل و چالش هایی که به این شکل شناسایی می شوند واقعی تر و راهکارهای حل آنها موثرتر خواهد بود.

پاک سرشت افزود: قبل از هر سفر هیات دولت اتاق فکر فعال می شود و نخبگان مرتبط با مسائل توسعه به نشست های تخصصی دعوت می شوند.

وی تصریح کرد: دیدگاه های نخبگان و صاحبنظران در مورد مسائل و چالش های اساسی هر استان جمع آوری و پس از جمع بندی در قالب یک گزارش سیاستی به هیات دولت ارایه می شود.

وی با بیان این که در این نشست ها به سه پرسش اصلی پاسخ داده می شود گفت: پرسش اول این است که مساله و چالش اصلی مرتبط با آن حوزه چیست.

مدیر شبکه اتاق های فکر استانی افزود: با توجه به این که بررسی همه مسائل و مشکلات استان در بازه زمانی یک یا دو روز امکانپذیر نیست لذا بررسی می کنیم که مسائل و چالش های راهبردی استان چه هستند.

وی گفت: پرسش دوم تحلیل چرایی بروز چالش هاست که این چالش ها را بر چه اساس و مستنداتی مطرح می کنیم.

پاک سرشت، پرسش سوم را راهکارهای حل مسائل و چالش ها عنوان کرد و افزود: در بحث راهکارها مهم این است با توجه به تنوع این حوزه، راهکارهایی را مطرح کنیم که متناسب با سفر استانی هیات دولت و حوزه ریاست جمهوری و اختیارات ایشان و هیات همراه باشد.

وی تصریح کرد: آنچه از خروجی این نشست ها به عنوان راهکار بیرون می آید سعی می کنیم از همه گزینه های موجود استخراج شود.

وی گفت: بیشتر مصوبات از جنس پروژه و تخصیص منابع است در حالی که گاهی تغییر یک تصمیم، سیاست یا فرایند می تواند در بهبود و پیشرفت امور بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیر شبکه اتاق های فکر استانی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری افزود: لذا ما از همه امکانات موجود که می توان آنها را دستکاری و بهبود ایجاد کرد استفاده می کنیم تا راهکارهای غیر پروژه ای و غیر پولی را به دولت ارایه کنیم.

مدیر بخش سیاست اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نیز در این نشست گفت: راه حل مسائل و چالش ها باید عینی باشد و اگر برخی مسائل و مشکلات هنوز وجود دارد بخشی از آن به سطح کارشناسی و دانشگاه بر می گردد.

علی سرزعیم افزود: اگر در اتاق فکر می خواهیم راه حل ارایه دهیم باید در مورد موضوعات مختلف مانند مالیات یا بهره مالکانه همه ذینفعان را ببینیم زیرا در این صورت می توانیم بسته ای را تعریف کنیم که هم طرف ها در آن دیده شده و قابل دفاع باشد.

نشست های تخصصی مسئله شناسی استان کرمان که امروز دوشنبه در سالن کنفرانس مرکزی دانشگاه شهید باهنر آغاز شد تا فردا سه شنبه پنجم آبان در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد.

نشست تخصصی شناسایی مسائل و چالش های صنعت، سرمایه گذاری و کسب و کار در استان کرمان صبح امروز برگزار شد.

مسائل و چالش های معدن در استان کرمان و ارائه راهکارهای راهبردی نیز عصر امروز دوشنبه در این مکان بررسی می شود.

نشست های شناسایی مسائل و چالش های آب، کشاورزی و محیط زیست و شناسایی آسیب های اجتماعی در استان کرمان و ارائه راهکارهای راهبردی نیز فردا سه شنبه در دانشگاه شهید باهنر برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: بیشترین کاهش تولد در قشر تحصیلکرده و مرفه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیشترین کاهش زاد و ولد را در قشر تحصیلکرده، مرفه و شهرهای با رشد اقتصادی بالا شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا علی اکبر حقدوست روز دوشنبه در همایش سلامت مادر و کودک در کرمان افزود: مشکلات اقتصاد تنها مانع در فرزندآوری نیست بلکه باید در سیاست های منطقه ای و کشوری، ارتقای کیفیت و کمیت زندگی افراد را در نظر بگیریم.

وی گفت: نگرانی هایی از قبیل تربیت، شغل، جایگاه اجتماعی و امنیت اجتماعی باعث می شود تک فرزندی در جامعه بیشتر شود و تولید مثل و رشد جمعیت کاهش پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: اگر مدیریت جمعیت ما نامطلوب باشد، اثرات آن را در دهه های آینده شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: عموم جامعه به این موضوع نگاه علمی ندارند لذا از یک سو باید بر روی ارتقای شاخص های سلامت جامعه کار کنیم و از سوی دیگر از شعارهای عامه پسند فاصله بگیریم.

حقدوست با بیان اینکه از نظر رشد جمعیتی به فاز بحرانی رسیده ایم گفت: چون مردم جامعه الان را نگاه می کنند به خاطر مشکلات اشتغال، مسکن و غیره عموم جامعه بحرانی شدن جمعیت را یک بحث فانتزی می بینند.

وی افزود: باید طرح و برنامه ای منطقی و عالمانه داشته باشیم تا سخنان ما اثرات سوء در رشد جمعیت نداشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: باید بر اصل و ریشه های مدیریت جمعیت توجه داشت و این موضوع را تنها به فرزندآوری خلاصه نکرد.

 

با کنار رفتن ایرانمنش: علی بابایی شهردار کرمان شد

سرانجام سناریوی انتخاب شهردار کرمان با اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر، ختم به خیر شد.

به گزارش ایرنا اعضای شورای شهر کرمان، شبانگاه یکشنبه با همدلی و هم صدایی بعد از انصراف منصور ایرانمنش به عنوان یکی از دو نامزد انتخابی شهرداری کرمان در انتخابات هفته گذشته از بین 9 نامزد، علی بابایی را که سرپرستی شهرداری کرمان را بر عهده داشت به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.

رییس شورای شهر کرمان در این نشست گفت: اعضای شورای شهر هفته گذشته طی دو مرحله رای گیری در وهله نخست، علی بابایی و منصور ایرانمنش را به عنوان دو گزینه اصلی شهرداری انتخاب کردند.

علی اکبر مشرفی افزود: شهردار و اعضای شورای شهر کرمان باید از وجود افرادی مانند منصور ایرانمنش با تخصص و فکر بلندی که دارد بهره ببرد.

وی اظهار کرد: اقدام ایرانمنش این مهم را گوشزد می کند که در شورای شهر کرمان، مشکل خاصی وجود ندارد و اگر مسئله ای به وجود بیاید در حد اختلاف سلیقه است.

فتح الله مویدی گفت: من از منصور ایرانمنش به دلیل پذیرفتن تقاضایم تشکر می کنم.

سعید گیلانی به عنوان عضو دیگر شورای شهر کرمان گفت: اقدام ایرانمنش در انصراف از نامزدی شهرداری به ایجاد تفرقه در بین اعضای شورای شهر در اذهان عمومی پایان داد.

وی پیشنهاد داد: با توجه به اینکه همه اعضای شورای شهر، بابایی را در انتخابات هفته گذشته با آرای بالا انتخاب کرده اند مجدد وی را به عنوان شهردار کرمان انتخاب و معرفی کنند.

وی اظهار کرد: دلهای اعضای شورای شهر کرمان بهم نزدیک شده است.

عضو شورای شهر کرمان گفت: بر اساس سه اصل حکمت، عزت و مصلحت که سند چشم انداز 1404 نیز بر اساس آن نهاده شده، مصلحت بود ایرانمنش از نامزدی شهرداری شهر انصراف بدهد.

کمال جوانمرد گفت: شهر کرمان در آستانه تحول از سنت به مدرنیته است.

وی تصریح کرد: شهر کرمان در حال عمل جراحی بر روی قلبش است که اگر به این شهر درست رسیدگی نکنیم احتمال به کما رفتنش وجود دارد.

وی افزود: هدف ما انتخاب شخصی به عنوان شهردار بود که از بدنه شهرداری باشد.

جوانمرد گفت: شهر کرمان آزمون و خطا را در این وضعیت بر نمی تابد.

وی تصریح کرد: ما دنبال این نیستیم فردی را از بیرون به شهرداری بیاوریم تا بعد از مدت ها کار را به دست بگیرد.

وی افزود: علی رغم اینکه بابایی، گزینه سرپرستی شهرداری برای برخی افراد خارج از شورا نبود اما شورا نشان داد که فرمایشی عمل نمی کند و مستقل است.

وی افزود: شورا نشان داد یک باشگاه سیاسی و پستوی هیچ جایی نیست.

وی گفت: بابایی در کمتر از سه ماه که سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت خوش درخشید و کارها را به خوبی پیش برد.

جوانمرد ادامه داد: بابایی در این مدت، خوب کار کرده و مزدش را باید داد.

وی اظهار کرد: خلاء رفتن منصور ایرانمنش از شورای شهر را هیچ کس نمی توانست پر کند.

وی گفت: تضارب آرا نشانه پویایی و اختلاف رای نشانه استقلال است و بیانگر این است که شورا فرمایشی نیست.

وی بیان کرد: انقلاب کردیم که شورای شهرها از انجمن به شورا تبدیل شوند.

جوانمرد بیان کرد: اگر فرمایشی عمل کنیم چه تفاوتی با انجمن ایالتی و ولایتی قبل انقلاب داریم.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطا است گفت: بابایی برای شهرداری کرمان گزینه بسیار خوبی است.

وی افزود: ان شاالله بابایی شهردار شهر و شهردار 15 نفر باشد.

زهرا لری عضو دیگر شورای شهر کرمان نیز به اتفاقات چند ماه اخیر در شورای شهر اشاره و تصریح کرد: انتخاب شهردار و هیات رییسه آزمایشی بود و به مردم نشان داد نمایندگانشان در شورا، مدافع حقوق و نظرات آن ها هستند.

وی به ایرانمنش و مردم کرمان به دلیل انتخاب وی به عنوان عضو شورای شهر تبریک گفت و اظهار کرد: این همدلی، وفاق و اتفاق نظر ستودنی است.

لری افزود: همه اعضای شورای شهر دست به دست هم دادند و دغدغه ای غیر از شهر نداشتند.

وی تصریح کرد: شهر کرمان امروزه شاهد تحولی عظیم است که هر کس به نوعی باید مجموعه شهرداری را مدد کند.

وی افزود: خروج ایرانمنش از شورای شهر برای شورا خلاء ایجاد می کرد.

اعضای شورای شهر کرمان در پایان این نشست بعد از روبوسی و تبریک گفتن به یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و به قول اعضای شورای شهر انتخاب شهردار کرمان ختم به خیر شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران