استاندار کرمان: کار آفرینان در این سرزمین،مجاهد اقتصادی هستند

رزم حسینی: در اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دولت کارگذار و مردم کارفرما هستند/ برای جلوگیری از نفوذ آمریکا و دیگران باید ابتدا در درون نفوذ ناپذیر باشیم و این با شعار دادن امکان پذیر نیست/ 2 هزار و 720 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در کرمان جذب شد  

استاندار کرمان گفت: امسال 2 هزار و 720 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای هفت دستگاه دولتی اختصاص یافته است.

علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از 2 هزار و 500 خانواده توانمند شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در خانه شهر کرمان افزود: حدود 10 هزار شغل در جهت اقتصاد مقاومتی استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دولت کارگذار و مردم کارفرما هستند.

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ آمریکا و دیگران باید ابتدا در درون نفوذ ناپذیر باشیم و این با شعار دادن امکان پذیر نیست.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت کار و استقلال شغلی در مبانی اسلام افزود: کسانی که برای کار آفرینی در این سرزمین کار می کنند مجاهد اقتصادی هستند.

وی اظهار کرد: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید بر حمایت و نظارت ویژه بر اشتغال و کارآفرینی است و زمینه را برای علاقه مندان این بخش فراهم می کند.

رزم حسینی با بیان اینکه سیره امام علی (ع) بر کمک به مستضعفان واقعی قرار داشت گفت: در سراسر کشور باید با عزت و کارآفرینی فرهنگ تدین و تمکن مالی ایجاد شود.

وی افزود: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) با نگاه جدید اقتصاد مهندسی اداره می شود.

وی گفت: خوشبختانه نهادی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) با نگاه جدید توانمند سازی و امنیت شغلی پایدار را برای مردم فراهم کرده است.

استاندار کرمان افزود: برای افرادی که در مسیر کارآفرینی و خود اشتغالی فعالیت دارند اعتماد به نفس بسیار مهم است.

وی با اشاره به فرصت های کارآفرینی که با حمایت کمیته امداد بوجود می آید اظهار کرد: با نظارت کمیته امداد بر بازاریابی و فروش محصولات و ادامه آموزش ها پایداری شغلی برای مددجویان این کمیته ایجاد شود.

رزم حسینی گفت: مددجویانی که امروز با تسهیلات کمیته امداد موفق به ایجاد شغل برای دیگران شده اند مجاهد اقتصادی هستند که بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، قائم مقام کارخانه تراکتور سازی تبریز، مدیرعامل کارخانه خودرو سازی ارگ جدید، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استان و خانواده های زیر پوشش کمیته امداد نیز در این جشن حضور داشتند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران