در دو هفته آینده: گزارش پروژه های اقتصاد مقاومتی در کرمان تدوین می شود

معاون توسعه استاندار کرمان: موضوع اقتصاد مقاومتی حدود دو سال در استان کرمان عملیاتی شده است / مدیر آمار استان کرمان: ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که از الزامات برنامه ششم توسعه کشور است در حال پیگیری و اجراست  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در کرمان تدوین می شود و کمیته ای در این زمینه تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا محمدرضا فتوت روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی حدود دو سال در استان کرمان عملیاتی شده است و با تشکیل ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی، این موضوع به عنوان محور و اصل قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: در دو هفته آینده باید جمع بندی از اقدامات انجام شده در زمینه مثلث توسعه اقتصادی، شورای آب، انرژی و اقتصاد مقاومتی بصورت جامع صورت گیرد و دستگاه های اجرایی در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز گفت: ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که از الزامات برنامه ششم توسعه کشور است در حال پیگیری و اجراست.

مهرداد محمدی سلیمانی افزود: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی با تاکیدات ریاست جمهوری در 29 شهریورماه سال جاری به تصویب رسیده و در این ستاد مقرر شده مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند و برنامه های مدونی نیز به کارگروه های ذیربط اعلام شده است.

وی بیان کرد: در استان ها نیز این ستاد با مسئولیت استانداران تشکیل می شود.

نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان به ریاست استاندار در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران