بازدید استاندار کرمان از مرکز استان در آخرین روز سال

تقاطع غیرهمسطح گنبد جلبیه به صورت رسمی افتتاح و دریاچه مصنوعی جنگل قائم و پردیسان قائم بازدید کرد/ استاندار کرمان: با فاینانس پروژه های نورپردازی شهر کرمان توسط بخش باید در سال 95 نورپردازی شهر تکمیل شود  

استاندار کرمان در آخرین روز سال 1394 از بخش های مختلف شهر کرمان، پروژه های عمران شهری در دست اجرا و نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی همراه با معاون عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، شهردار کرمان، جمعی دیگر از مسئولان و خبرنگاران از سطح شهر کرمان بازدید کرد.

وی ضمن رونمایی از تندیس استاد باستانی پاریزی، از ستاد خدمات سفر استان کرمان بازدید کرد و روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

استاندار کرمان در ادامه تقاطع غیرهمسطح گنبد جلبیه را به صورت رسمی افتتاح و از دریاچه مصنوعی جنگل قائم و پردیسان قائم بازدید کرد.

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح جبلیه در مسیر حرکت به سمت مسجد صاحب الزمان (عج)، گلزار شهدا، پردیسان قائم و گنبد جبلیه آبان امسال با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

رزم حسینی همچنین از بوستان قلعه دختر و قلعه اردشیر بازدید و در ادامه از محور گردشگری هفت باغ علوی در مسیر کرمان به شهر ماهان دیدن کرد.

پروژه پیاده روسازی و هفت سین میدان کوثر از دیگر برنامه های بازدید نوروزی استاندار کرمان در آستانه سال نو بود.

پروژه بهینه سازی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل میدان آزادی تا پل راه آهن نیز شامگاه گذشته (جمعه) با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در شهر کرمان افتتاح شد.

اجرای طرح های مختلف عمران شهری بویژه احداث تقاطع های غیر همسطح از سال گذشته در شهر کرمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

استاندار کرمان در بازدیدهای دوره ای به همراه مسئولان استانی و کشوری در جهت تسریع و تسهیل روند اجرای این طرح ها در شهر تاریخی کرمان تلاش می کند.

با وجود ایجاد کارگاه های متعدد اجرای پروژه در نقاط مختلف شهر کرمان اما شهرداری کرمان و سایر دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برای حضور و اقامت میهمانان نوروزی در مرکز استان تمهیدات لازم را بکار گرفته اند.

تاکید استاندار بر تکمیل نورپردازی شهر کرمان توسط بخش خصوصی

روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرد استاندار کرمان بر فاینانس پروژه های نورپردازی شهر کرمان توسط بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید طی یک فراخوان، نورپردازی شهر کرمان در سال 95 توسط بخش خصوصی تکمیل شود.

علیرضا رزم حسینی شامگاه جمعه در آیین افتتاح پروژه بهینه سازی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل میدان آزادی تا پل راه آهن با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید پروژه های نورپردازی شهر کرمان را فاینانس کند افزود: شرکت توزیع برق شمال استان باید طی یک فراخوان، نورپردازی شهر کرمان در سال 95 توسط بخش خصوصی را تکمیل کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان وی با اشاره به اینکه اقدام موثری صورت گرفته اما حجم کاری کم بوده است گفت: این رونق اقتصادی و آبادانی که در شهر کرمان شروع شده، تازه شروع کار است و این اقدامات ادامه دارند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نورپردازی معابر علاوه بر زیبایی و روشنایی موجب ارتقای سطح امنیت در شهر می شود خاطرنشان کرد: طی گزارشات شورای تامین استان کرمان ناامنی ها و سرقت هایی در سطح شهر به دلیل تاریکی معابر صورت می گرفت که در این راستا سال 93 بسرعت طی صورتجلسه ای به تمامی ادارات و نهادهای استان ابلاغ شد تا نسبت به نورپردازی اقدام نمایند.

پروژه بهینه سازی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل میدان آزادی تا پل راه آهن در سه فاز با مشارکت شهرداری کرمان، شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و بخش خصوصی اجرا شده است.

15 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

معاونان استاندار کرمان، شهردار و جمعی از مسئولان استانی و شهری نیز در این آیین حضور داشتند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران