نشست مشترک با فرماندار و فعالان اقتصادی سیرجان

 

شرکت «چاینا هایبر» چین در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان سرمایه گذاری می کند

شرکت «چاینا هایبر» یک شرکت دولتی چینی است که سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه را بر عهده دارد/ این شرکت در پروژه هایی که مورد تایید مدیران عالی شرکت قرار بگیرد سرمایه گذاری می کند  

مدیرعامل شرکت «چاینا هایبر» چین روز چهارشنبه با دعوت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به سیرجان سفر کرد و در دو نشست مشترک با فرماندار و فعالان اقتصادی آمادگی این شرکت را برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اعلام کرد.

به گزارش سایت منطقه ویژه (www.ssez.ir)، وانگ گانگ مدیرعامل در هنگام ورود به منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مورد استقبال دکتر مکی آبادی فرماندار سیرجان قرار گرفت و در نشستی صمیمانه با ایشان، در باره علایق شرکت چینی به سرمایه گذاری در سیرجان و منطقه ویژه گفتگو کرد و برای مشارکت در پروژه های محلی به فرماندار سیرجان قول مساعد داد.

شرکت «چاینا هایبر» یک شرکت دولتی چینی است که سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه را بر عهده دارد. این شرکت در پروژه هایی که مورد تایید مدیران عالی شرکت قرار بگیرد سرمایه گذاری می کند.

در ادامه، فرماندار سیرجان خواستار حضور فعالان اقتصادی سیرجان در جلسه شد که  عصر چهارشنبه این جلسه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با حضور جمعی از مسوولان و فعالان اقتصادی برگزار شد.

فعالان اقتصادی نیز چینی ها را به سرمایه گذاری در پروژه هایی از قبیل کارخانه فولاد اسفنجی گهر عمران، بیمارستان فوق تخصصی و... دعوت کردند که آقای وانگ با کسب  اطلاعات اولیه، تصمیم گیری در باره امکان سرمایه گذاری را به بعد از مشورت با مدیران خود موکول کرد.

در پایان مقرر شد مدیرعامل شرکت «چاینا هایبر» تمامی شرایط سرمایه گذاری توسط شرکت را به مسوولان سیرجان اطلاع دهد و فرمانداری سیرجان نیز لیستی از پروژه های در دست اقدام را برای این شرکت ارسال کند.

در ابتدای جلسه مهندس رضایی توضیحاتی پیرامون منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ارایه کرد و در ادامه مهندس آرش معاون عمرانی فرماندار از پتانسیل های سیرجان برای سرمایه گذاری سخن گفت و سیرجان را بهشت معادن معرفی کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران