خبر اختصاصی: سال 1400: تاریخ بهره برداری از بیمارستان گل گهر در منطقه ویژه سیرجان

با بهره برداری از این بیمارستان مدرن، تمامی خدمات تخصصی درمانی مورد نیاز شهروندان سیرجانی و دیگر شهرهای جنوب شرق کشور، برطرف خواهد شد  

بیمارستان 220 تختخوابی گل‌گهر که در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان درحال ساخت می باشد، تا پایان سال آینده ( سال 1400) آماده بهره برداری  می‌شود.

دکتر علوی مدیر این پروژه بزرگ خدمات تخصصی پزشکی، در جریان بازدید مدیر عامل سازمان عمران کرمان از این بیمارستان در دست احداث، اعلام کرد: عملیات ساختمانی این بیمارستان که در سال 96 شروع شد، تا کنون 66 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش ما این است که تا پایان سال آینده، بخش هایی از آن آماده بهره برداری شود. این بیمارستان دارای 128 تخت بستری و 90 تخت ویژه و پشتیبانی خواهد بود.

به گفته دکتر علوی، خرید تجهیزات بیمارستانی سال آینده انجام خواهد شد و این بیمارستان در سال 1400 افتتاح خواهد شد. بیمارستان تخصصی گل گهر شامل بخش‌های قلب و آنژیو، سنگ شکن، تصویربرداری کامل، زنان و زایمان ارتوپد و کلینیک های چشم، دندان، داخلی، قلب و همچنین بخش های فیزیوتراپی و توان بخشی و شش اتاق عمل خواهد بود و با افتتاح آن،  تمامی خدمات تخصصی درمانی مورد نیاز شهروندان سیرجانی و دیگر شهرهای جنوب شرق کشور، برطرف خواهد شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران