خبر اختصاصی: بازدید مدیرعامل سازمان عمران کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

آقای مهندس افخمی مدیرعامل سازمان عمران کرمان طی بازدید از منطقه، مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را معرفی کرد.  

 

 

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان:

مهندس افخمی مدیرعامل سازمان عمران کرمان از روند پروژه های در دست اقدام منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد.

 

 

 

 

از چند ماه پیش پروژه های عمرانی گوناگونی همچون آسفالت معابر منطقه، خاکبرداری فاز جی بخش مسکونی، جدول گذاری معابر منطقه، خاکریزی معابر بخش مسکونی، برق رسانی به فاز جی بخش مسکونی و همچنین اجرای شبکه آبرسانی بخش مسکونی با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال آغاز شده است.

 

 

مهندس افخمی با حضور در منطقه از روند اجرای این پروژه ها بازدید کرد و دستورات لازم درخصوص اجرای بهتر را صادر کرد. همچنین مدیرعامل سازمان عمران برای رفع مشکلات تولیدکنندگان منطقه با برخی از مدیران صنایع گفت و گو و به مشکلات آنها از نزدیک رسیدگی کرد. سپس وی کارخانه کاتد مس، بخش انبار، بخش صنعت و .. را مورد بازدید قرار داد.

 

آخرین برنامه حضور مهندس افخمی در سیرجان جلسه با همکاران منطقه ویژه و معرفی مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بود.

 

محمود سلطانی زاده مدیرعامل سابق منطقه، هفته گذشته از سمت خود استعفا داد و هیات مدیره منطقه، آقای مهندس محسن وفایی را جایگزین وی کرد.

 

مهندس وفایی پیش از این معاون سرمایه گذاری سازمان عمران کرمان بود.

 

مهندس افخمی در جلسه معارفه مهندس وفایی گفت: از ابتدای سال جاری پروژه های گوناگون عمرانی در منطقه ویژه انجام شده است و باید همه با هم همکاری کنیم تا شاهد پیشرفت های بیشتر باشیم.

 

وی ادامه داد با توجه به اینکه در کشور رکود اقتصادی را شاهد هستیم، اما منطقه طی چند ماه گذشته پیشرفت های زیادی داشته و صادرات و تولید افزایش چشم گیری داشته است.  

 

   

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران