خبر اختصاصی: بازدید استاندار کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

دکتر علی زینی وند استاندار کرمان به همراه نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تنی چند از مسوولان شهری، از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و برخی واحدهای تولیدی این مجموعه بازدید کردند.  

 

به گزارش روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، صبح جمعه استاندار کرمان و دیگر مسئولان با استقبال مدیر منطقه ویژه وارد منطقه شدند.

 

در این بازدید که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و تنی چند از مسوولان استان و شهرستان برگزار شد، از کارخانه‌های تراکتورسازی عمران سیرجان، کارخانه تصفیه شکر و بیمارستان در حال احداث گل گهر بازدید کردند.

 

 

دکتر زینی وند در این کارخانه ها از روند تولید اطلاع یافت.

 

مدیران تصفیه شکر مشکل بوجود آمده را مطرح کردند و دکتر زینی وند قول پیگیری داد.کارخانه تصفیه شکر از ابتدای سال جاری تا کنون 24000 تن شکر سفید را صادر کرده و یکی از صادرکنندگان نمونه شهرستان نام گرفته است. در این کارخانه 200 نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

 

دکتر زینی وند سپس از کارخانه تراکتورسازی عمران سیرجان بازدید کرد. این کارخانه در سال 1380 تاسیس شد و در زمینه تولید انواع تراکتورهای باغی، زراعی و شالیزارکه دارای قدرت موتورهایی از 20 تا 160 اسب بخار است، فعالیت دارد.این شرکت با عرضه تراکتورهای مدرن همراه تکنولوژی جدید  در نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور توانسته به فروش بالایی دست یابدشرکت تراکتورسازی عمران  محصولات تولیدی خود را با یک سال تمام گارانتی و ده سال خدمات پس از فرو ش روانه بازار می کند و دارای بیش از 200 نمایندگی در سراسر کشور است.

 

استاندار کرمان به همراه دیگر مسئولان سپس از بیمارستان 220 تختخوابی در حال ساخت گل گهر بازدید کردند. این بیمارستان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان واقع شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا مهرماه سال آینده کار ساخت آن تمام می شود. کار ساخت این بیمارستان سال 96 شروع شده و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

این بیمارستان دارای 128 تخت بستری و 90 تخت ویژه و پشتیبانی است. بیمارستان تخصصی گل گهر شامل بخش‌های قلب و آنژیو، سنگ شکن، تصویربرداری کامل، زنان و زایمان ارتوپد و کلینیک های چشم، دندان، داخلی، قلب و همچنین بخش های فیزیوتراپی و توان بخشی و شش اتاق عمل است. با افتتاح این بیمارستان تمامی خدمات تخصصی درمانی مورد نیاز شهروندان سیرجانی و شهرهای اطراف برطرف خواهد شد. سپس «کار گروه رفع موانع تولید»  با حضور استاندار کرمان،  نمایندگان شهرستانهای سیرجان و بافت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سیرجان و همچنین مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در محل سالن اجتماعات مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران