خبر اختصاصی: سلسله آشنایی با واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان - 12

شــــرکت تعاونی و مهندسی بهارستان رایان(کارخانه منطقه ویژه اقتصادی سیرجان)  

 

 

یکی از موفق ترین مجموعه های تعاونی می باشد که با هدف ارائه محصولات داخلی و خدمات متنوع به هموطنان عزیز در زمینه تولید کامپیوتر های یکپارچه و وایت بردهای هوشمند فعالیت می کند.

 

این گروه که بیش از 17 سال از تاسیس آن می گذرد با سامان دهی کادر مجرب و بهره گیری از متخصصان داخلی و دانش روز دنیا فعالیت گسترده ای در زمینه تولید کامپیوترهای بدون کیس AIO و تولید وایت بردهای هوشمند دارد.

 

حضور تیم های تولید، بازرگانی فعال از یک طرف و همکاری نزدیک با شرکت های معتبر و ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی نشان توان بالای این گروه در زمینه اجرای پروژه های بزرگ دارد.

 

محصولات:

  • کامپیوتر بدون کیس

قابلیت ارتقا بسیار آسان برخلاف محصولات مشابه، نمایشگر LED با رزولوشن بالا و زاویه دید 170 قابلیت استفاده از هر نوع HDD، تولید صدا و حرارت بسیار کم کاهش میزان فضای اشغال.

 

  • وایت بُرد هوشمند

تکنولوژی اینفرارد - قابلیت تشخیص 10 نقطه تماس در یک زمان، سرعت ردیابی نوشتن 400 نقطه بر ثانیه - رزولوشن 32767*32767 دارای نرم افزار فارسی همراه با دفترچه راهنمای فارسی بدون نیاز به درایور و یا نرم افزار راه انداز دیگری پشتیبانی از تمام ویندوزها

 

  • آل این وان (مانیتور لمسی All In One)

نمایشگر لمسی طراحی جدید با تکنولوژی Multi-Touch تکنولوژی تاچ نوری اینفرارد برای بازدهی عالی، دارای اندروید، هماهنگ با تمام سیستم عامل ها، تصاویر فوق شفاف با کنتراست بالا با رزولوشن خوب و  ...

 

آدرس شرکت:       www.brc-co.ir

کرمان، خیابان پروین اعتصامی شرقی- روبروی کوچه ۱۲

تهران، خیابان شریعتی – پایین تر از بهار شیراز – خیابان پادگان ولیعصر (عج) پلاک ۳۶ – طبقه ۴

 

آدرس کارخانه:

منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

 

        

منبع خبر:

دیدگاه کاربران