دو طرح فولادی با حضور معاون اول رییس جمهوری در کرمان افتتاح می شود

سلطانی زاده: معاون اول رییس جمهوری روز دوشنبه 20 بهمن برای افتتاح حداقل دو طرح از طرح های فولادی به کرمان سفر و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز وی را در این سفر همراهی می کند/ فولاد بردسیر با حجم سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که اشتغال حداقل 260 نفر را فراهم می کند  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: دو طرح فولادی با حضور معاون اول رییس جمهوری در استان کرمان افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا محمود سلطانی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاون اول رییس جمهوری روز دوشنبه 20 بهمن برای افتتاح حداقل دو طرح از طرح های فولادی به کرمان سفر و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز وی را در این سفر همراهی می کند.

وی اظهار کرد: فولاد بردسیر با حجم سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که اشتغال حداقل 260 نفر را فراهم می کند.

وی گفت: یکی دیگر از طرح های قابل افتتاح در این روز فولاد زرند ایرانیان مربوط به هلدینگ خاورمیانه (میتکو) با 800 هزار تن کک و قطران است که اشتغالی بالغ بر 550 نفر را در بر خواهد داشت و نزدیک به چهار هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این طرح انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده این است که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان زرند به مشکلات بخش زغال سنگ پرداخته شود و بازدید از پروژه های بخش زغال در این برنامه گنجانده شده است.

وی افزود: پروژه های دیگری نیز برای افتتاح در استان کرمان وجود دارد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران