خط تولید کارخانه کرمان باتری ارگ افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان، جمعی از مقامات دولتی و مدیران بخش خصوصی:  

 

 

 

خط تولید کارخانه کرمان باتری ارگ به عنوان نخستین تولید کننده باتری در استان کرمان با ظرفیت تولید سالانه 200هزار عدد باتری خودرو با حجم سرمایه گذاری 35 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای 60نفر روز چهارشنبه(20 اسفند 99) با حضور استاندار کرمان، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری و حوزه استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان و سایر مسئولان در شهرک صنعتی به بهره برداری رسید  

 

 

 

شرکت کرمان باتری ارگ، از شرکت های زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان در سال 1397 با هدف تولید باتری های استارت استاپ خودروهای تولیدی کرمان خودرو و همچنین بازار داخلی و کشورهای منطقه فعالیت خود را شروع نمود.

 

 

 

 

 

این مجموعه تولیدی در زمینی به مساحت 16هزار متر مربع در شهر کرمان واقع شده است.

 

استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های تمام اتوماتیک باعث شده تا کیفیت باتری های تولیدی در طراز باتری های مرغوب دنیا باشد.

 

شرکت کرمان باتری ارگ متعهد است تا با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه، کیفیت را تضمین نماید.

 

سید عباس نوبختی مدیرعامل شرکت کرمان باتری ارگ در آیین افتتاح رسمی کارخانه افزود: خط مشی شرکت کرمان باتری ارگ توسعه نیروی انسانی، بهبود مستمر و ارتقاء محصولات تولیدی است. وی افزود: امروز سر بر آستان پیشرفت نهاده و در سال جهش تولید شاهد افتتاح این کارخانه هستیم و این حرکت عظیم، نتیجه تلاش عاشقانه کلیه همکاران در صنایع خودروسازی کرمان است.

 

نوبختی تصریح کرد: شرکت کرمان باتری ارگ، به همت کارکنان پر تلاش و خدمتگزار و مدیران تحصیل کرده کم توقع  و دلسوز خود می رود تا در آینده ای نزدیک بر تارک صنعت باتری کشور به عنوان نامی ماندگار درخشیده و الگویی باشد برای جوانان نسل حاضر و آینده، تا بتواند گام های بلندی در راستای پیشبرد ایران و توسعه پایدار و همه جانبه بردارد.

 

 

منبع خبر: وب سایت گروه صنایع خودروسازی کرمان

دیدگاه کاربران