اولویت اول کشور رشد اقتصادی است

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  

 

 

 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هر زمان دولت بر کاری تمرکز کند آن را به سرانجام می رساند و این بار عزم دولت برای تحقق رشد بالای اقتصادی جزم است.

 

 

مسعود میرکاظمی در جلسه ای که با برخی وزرای اقتصادی دولت که به منظور هماهنگی لایحه بودجه ۱۴۰۱ تشکیل شده بود افزود: بلافاصله بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم بر روی حل مشکل تامین واکسن تمرکز و همه دیدند این کار به خوبی انجام شد.


وی ادامه داد: دولت در هر کار متمرکز شود کارها به خوبی جلو می رود و حالا اولویت اول کشور رشد اقتصادی است؛‌ منابع باید به سمت طرح هایی در کشور برود که رشد اقتصادی ایجاد می کند.


دکتر میرکاظمی با اشاره به درخواست مقامات استانی برای تامین منابع طرح های زیرساختی؛‌ تصریح کرد: در سفرهای استانی دولت مقامات دولتی به دنبال منابع برای هزینه هستند؛ اما این رویکرد باید به حرکت در جهت ایجاد درآمد در استان ها تغییر کند.


رییس سازمان برنامه و بودجه؛ تاکید کرد: وزارت خانه های مختلف باید طرح های اولیت داری که در رشد اقتصادی موثر است را معرفی کنند و البته بعد ار تخصیص منابع این طرح ها دائم رصد می شوند تا کار به نتیجه برسد و رشد اقتصادی محقق شود.

 

منبع خبر: خبرگزاری برنا - 10 آبان 1400

دیدگاه کاربران