خبر اختصاصی: بازدید مسئولان شهرستان سیرجان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

.  

 

 

 

صبح امروز سه شنبه حجه الاسلام حسینی امام جمعه، سهراب بهاءالدینی فرماندار، آقای پیش‌بین رییس دفتر نماینده، غلامعباس عرب پور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان با همراهی مدیر منطقه به منظور تسهیل و رفع موانع از دو واحد تولیدی بازدید کردند.

 

 

در این بازدید مسئولان از کارخانه های صنایع مفتول بکسل پارس و شرکت تعاونی فولاد نورد کوه بازدید و مصوباتی در خصوص حل مشکلات به امضاء جمع حاضر رسید.


در این بازدید مدیر منطقه ضمن تقدیر از مسئولان حاضر، مشکلات موجود منطقه را بازگو کرد و از مسئولان خواست برای رفع آنها چاره اندیشی کنند. 


غلامعباس عرب پور سرپرست اداره صنعت، معدن، وتجارت و دبیر کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان در این بازدید عنوان کرد: برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید در محل کارخانه ها و کارگاه ها و همچنین بازدید نزدیک مسئولان از واحدهای صنعتی و دیدار با سرمایه گذاران و کارآفرینان علاوه بر آشنایی بیشتر با این واحدها باعث می شود حل مشکلات این واحدها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

 

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 مصوبه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اجرایی شده که عمده آنها مصوباتی است که در جلسات رفع موانع حضوری و در محل واحدهای صنعتی مقرر گردیده اند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران