طی سال 1399 محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در مقام مقایسه با زمان مشابه سال قبل، 103 درصد افزایش نشان می دهد. 

 

قاسم میرزاده مدیر منطقه با اعلام این خبر یادآور شد میزان کالای تولیدی طی این مدت 123 هزار تن بوده که  شامل محصولاتی مانند، روغن خوراکی، قند و شکر، تلویزیون، یخچال، محصولات استیل، انواع اسانس خوراکی، داروهای دام و طیور، گرانول پی وی سی، مواد ضدعفونی کننده،انواع فوم و بلوک های سقفی، درب و پنجره دو جداره، انواع بلندگوی خودرو، ترازوی دیجیتال، انواع دوربین مداربسته، کاغذ کپی، انواع نوارچسب، کابل شبکه و کواکسیال و سایر تولیدات بوده که جهت ارائه به بازار مصرف، وارد سرزمین اصلی و یا به خارج از کشور صادر گردیده است.

 

 

وی اظهار داشت اکنون 45 واحد تولیدی فعال در زمینه های مختلف صنعتی، برق و الکترونیک، موادغذائی، داروئی و بهداشتی، شیمائی، صنایع فلزی و غیره با ایجاد اشتغال مستقیم بالغ بر 2800 نفر مشغول به فعالیت می باشند. 

 

 

این میزان فعالیت و متعاقب آن افزایش میزان تولید در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در حالی است که اکثر بنگاه های اقتصادی کشور اعم از سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه در سال 1399 دچار مشکلات عدیده ای بوده و با حداقل ظرفیت تولید خود فعالیت می نمودند..

 


 

 


بازدید:1249
آخرین به روزرسانی: 1400/01/18