رادین نامی است فراتر از یک تولید کننده ترازوی فروشگاهی:

 

رادین نمادی است از مدیریت موفق و مهندسی روز دنیا که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و بهره گیری از فن آوری پیشرفته به محصولی با کیفیت از نگاه مصرف کننده دست یابد و این افتخاری است بس بزرگ برای رادین.

 

 

 

افتخار اصلی رادین، تولید کالای ایرانی با بهره گیری از دانش فنی مهندسان این مرز و بوم، ایجاد اشتغال و کارآفرینی و رونق بخشیدن به صنایع وابسته این صنعت است.

 

خرید کالای ایرانی و تلاش برای جلوگیری از واردات کالاهای خارجی که نمونه مشابه و باکیفیت داخلی دارند وظیفه اخلاقی وانسانی هر یک از ماست...

 

رادین، نخستین تولید کننده ترازوی لیبل پرینتر در ایران

ترازو لیبل پرینتر مدل Advanced MKII جدیدترین و پیشرفته ترین ترازوی رادین با سرمایه گذاری قابل توجه با بهره گیری از تجربیات گذشته و تیم فنی مهندسی حرفه ای با امکانات بالا و کارکرد بسیار آسان طراحی شده است.

 

این محصول نیز مانند سایر محصولات قبلی رادین اثبات کرده است که ترازو در عین برخورداری از امکانات زیاد، باید کارکردی ساده داشته باشد .

 

از سویی دیگر رادین، خلائی که به علت نبود جنس باکیفیت ایرانی شرایط را برای عرضه ترازوهای وارداتی ممکن ساخته بود مرتفع نموده است و در حال حاضر جایگزین شایسته ای برای ترازوهای خارجی به شمار می رود.

 

 

همکاران تجاری

در راستای ارائه سرویس مشترک به مشتریان، هم اکنون رادین افتخار همکاری بلندمدت با شرکت های تراز اول حوزه پرداخت الکترونیک از جمله شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و شرکت به پرداخت ملت را دارا می باشد.

 

برقراری ارتباط مستقیم بین ترازو و دستگاه کارتخوان بانکی به دلیل کاهش اشتباهات و سهولت و دقت در زمان استفاده از دستگاه، هم اینک یکی از مهم ترین نیازهای مشتریان می باشد.

 

دفتر مرکزی: تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان سلیمی جهرمی جنوبی، بنفشه شرقی، پلاک 2

کارخانه(شماره 1): کرمان، منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، بلوار پارس، شماره 138

کارخانه(شماره 2): تهران، جاجرود، شهرک صنعتی خرم دشت، خیابان 24 متری سینا، شرکت آروین دوساری

 

 

 

شرکت آروین دوساری 
 

نام مدیر عامل

 آقای احمد نیک پور

تاریخ تاسیس

 

نشانی دفتر مرکزی

 

شماره تلفن تماس

 03442382070-3

شماره فکس

 

صندوق پستی

 

پست الکترونیک

 

نشانی سایت اینترنتی

www.radinscale.com

محصولات / خدمات

 انواع ترازوی دیجیتالی

میزان سهام سازمان

 


 

 


بازدید:3826
آخرین به روزرسانی: 1400/04/20