خبر اختصاصی: بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کرمان  

 

 

 

 

دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی منطقه، صبح جمعه دکتر خاندوزی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به سیرجان سفر کرده بود پس از ورود به منطقه ضمن بازدید از بخش های مختلف منطقه از کارخانه صنایع گلدیران تولید کننده لوازم خانگی، برد الکترونیکی، تلویزیون و یخچال بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی سپس از کارخانه ایمن محافظ شاهان جنوب تولید کننده کفش ایمنی و پوتین های نظامی و کارخانه یاس سنگ پاریز تولیدکننده کاشی و سرامیک نیز در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

در این بازدید سرپرست فرمانداری سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر اقتصاد، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان و دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی کردند.

 

طی این بازدید میرزاده مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ضمن خیر مقدم به وزیر و هیات همراه، توضیحاتی در خصوص پیشینه، رسالت، فعالیت های صورت گرفته در منطقه در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال ارایه کرد.

 

وی سپس برخی از مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت های اقتصادی اعم از تولیدی و تجاری مانند حذف مالیات بر ارزش افزوده، عدم پذیرش گواهی مبدا کالا از کشورهای ثالث توسط گمرک، محدودیت ماندگاری کالا در منطقه، محدودیت و دشواری ورود کالا به مناطق، تاخیر در پاسخگویی به مکاتبه و استعلامات از سوی برخی اداره ها مانند سازمان حفاظت از محیط زیست و ... بیان نمود و خواستار رفع آنها شد که دکتر خاندوزی ضمن دریافت مکتوب موارد مطروحه، قول مساعد جهت پیگیری و رفع آنها را داد.

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران