کسب‌ رتبه‌ برتر‌ بانک‌ سپه‌ در‌ تعداد‌ تراکنش‌های‌ شبکه‌ پرداخت و‌ کارتخوان‌ فروشگاهی

.  

 

 

بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش های شــبکه پرداخت، کارتخوان فروشــگاهی و نیز رتبه دوم در بیشــترین سهم از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار شــبکه شاپرک در دی ماه سال جاری شد.

 

 

 

در دی ماه سال جاری صورت گرفت کســب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی بانک ســپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش های شــبکه پرداخت، کارتخوان فروشــگاهی و نیز رتبه دوم در بیشــترین سهم از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار شــبکه شاپرک در دی ماه سال جاری شد.

 

بــه گزارش پایگاه اطلاع رســانی بانک ســپه، این بانک با کســب سهم 18.54 درصدی رتبه نخست شــبکه بانکی با بیشترین ســهم بازار از کل تعداد تراکنش های شــبکه پرداخت را در دی ماه ســال جاری به خود اختصاص داد.

 

بانک ســپه با کسب ســهم 20.04 درصدی رتبه نخســت شــبکه بانکی با بیشترین ســهم از تعداد تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز سهم مبلغــی 10.34 درصدی در زمره بانک های برتر در حوزه مبلغ تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.

 

براســاس این گزارش، این بانک با ســهم 11.36 درصدی جایگاه دوم شــبکه بانکی در بیشــترین ســهم از تعــداد کارت های بانکــی تراکنش دار در شبکه پرداخت، رتبه دوم بیشترین کارت برداشت تراکنش دار در شــبکه پرداخت در مدت مذکور را کســب کرد و نیز در بخش کارت هدیه و بن کارت تراکنش دار در مدت مورد اشاره جزء بانک های برتر در شبکه پرداخت قرار گرفت.

 

بانک ســپه همچنین با سهم 11.49 درصدی رتبه دوم بانک ها در بیشترین سهم از تعداد تراکنش های صادرشده، با ســهم 18.54 درصدی برترین بانک بلحــاظ تعــداد تراکنش های پذیرش شــده و نیز در زمره بانک های برتر با بیشــترین ســهم از مبلغ تراکنش های صادرشــده و پذیرش شده در شبکه شاپرک قرار گرفت.

 

شــاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با ســهم 258.038 هزار تراکنش در جایگاه نخست بیشــترین اختلاف مثبت در تعــداد تراکنش های پذیرش شــده و با کسب ســهم 1.174.405 هزار تراکنشــی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

منبع خبر: روزنامه آسیا - 25 بهمن 1402

دیدگاه کاربران